کد خبر: 16460 - تاریخ: شنبه، 12 ژانویه 2013 - 19:42

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت انتقاد کرد؛

اظهارات تعجب‌آور رفسنجانی و احمدی‌نژاد/ مشکل از شماست نه انتخابات

خوبان خبر: عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت گفت: افرادی که از انتخابات آزاد حرف می‌زنند، از ۳۴ انتخابات، مجری ۲۴ انتخابات بوده‌اند، باید پرسید آن زمان که خودتان در راس بودید، انتخابات مشکلی نداشت؟! پس مشکل از آن‌هاست، نه انتخابات.

به گزارش خوبان،‌ حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز که در مورد طرح موضوع «انتخابات آزاد» و هشدار مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم در این خصوص با خبرنگار فارس،‌ گفت‌وگو می‌کرد، اظهار داشت: امروز دشمن تمام توجهش به انتخابات است و تمام بردش نیز در همین مورد است که زمزمه‌هایی برای آشوب در انتخابات 92 به زبان دیگری که در آشوب‌های 88 بیان می‌شد، مطرح است.

وی افزود: در انتخابات ریاست جمهوری 92 فتنه دیگری در پیش است ولی افسوس ما این است که آن زمان فقط اصلاح طلبان بودند که در فتنه سال 88 برای نظام و خود ایجاد زحمت کردند اما الان یک سری افراد که سوابق خوبی دارند و برچسب اصولگرایی بر تن دارند، طبل مخالفت با نظام را ساز می‌کنند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر اینکه افرادی که از انتخابات آزاد حرف می‌زنند، خودشان 24 انتخابات از 34 تا را مجری بوده‌اند، گفت: حال باید از آنها پرسید آن زمان که خودتان در راس بودید انتخابات مشکلی نداشت؟ مشکل از شماست نه انتخابات.

* به رفسنجانی اطلاعات غلط می‌دهند

ابراهیمی در ادامه به تحلیل طرح انتخابات آزاد از زبان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پرداخت و گفت: دور و بر آقای هاشمی رفسنجانی را افرادی تشکیل می‌دهند که اطلاعاتی غلط به وی می‌رسانند. امروز اظهارات آقای هاشمی برای ما جای تعجب است که چرا اینگونه حرف‌ها را می‌زند.

وی اظهار «انتخابات آزاد» از زبان اصلاح طلبان و عناصر اصلی این جریان را به دور از ذهن ندانست و گفت: آن چه که امروز برای ما تعجب آور است، اینکه امروز آقای احمدی نژاد و برخی دولتی‌ها هم سخنانشان بوی اصلاح طلبان را می‌دهد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در پایان تاکید کرد: ‌مردم ما فتنه سال 88 را دیده‌اند و بصیرت‌شان دو چندان است و اجازه نخواهند داد فتنه 92 شکل بگیرد.

 

انتهای پیام/32


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads