کد خبر: 164505 - تاریخ: دوشنبه، 2 آوریل 2018 - 06:52

نماینده مردم رودبار در مجلس:

اشتغال جوانان ایرانی با حمایت از کالای ایرانی تضمین می‌شود

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه اشتغال جوانان ایرانی با حمایت از کالای ایرانی تضمین می‌شود گفت: اشتغال و معیشت خانوار مشکل امروز جامعه است و باید همه قوا موضوع حمایت از کالای ایرانی را مدنظر قرار دهند.

به گزارش خوبان، منوچهر جمالی شامگاه یک‌شنبه در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در رشت با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۷ از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «سال حمایت از کالای ایرانی» اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب با نام‌گذاری امسال به نام سال حمایت از کالایی ایرانی دغدغه اشتغال فراگیر در کشور و رونق اقتصاد را مدنظر داشتند.

وی بابیان اینکه علاوه بر رونق تولید باید کالای ایرانی توسط هم‌وطنان خریداری شوند افزود: با خرید کالای ایرانی خانوارهای اقتصادی پویاتر خواهند داشت و اقتصاد ملت تقویت می‌شود.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه اشتغال جوانان ایرانی با حمایت از کالای ایرانی تضمین می‌شود گفت: اشتغال و معیشت خانوار مشکل امروز جامعه است و باید همه قوا موضوع حمایت از کالای ایرانی را مدنظر قرار دهند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با تاکید بر دوری از مناقشات و اختلاف‌سلیقه در حمایت از کالای ایرانی بیان کرد: همه باید کمک کنند تا کالای ایرانی عزیز شمرده شود و با کالای خارجی مقابله شود.

جمالی با اشاره به قاچاق کالا در کشور ازجمله کالایی که در داخل تولید می‌شود افزود: دستگاه‌های نظارتی باید حتی‌المقدور از واردات بی‌رویه و کالای مشابه داخلی جلوگیری کنند و نظارت‌ها بر واردات بیشتر شود.

وی بابیان اینکه شرایط کشور به‌گونه‌ای است که بتوان شعار سال را به‌عینه تحقق بخشید گفت: باید از شرکت‌های تولیدی، کارخانه‌ها و اشتغال ایرانی با حمایت از کالای ایرانی حمایت شود و باید این مهم در دستور کار عملی همگان قرار بگیرد.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش مردم در حمایت از کالای ایرانی تصریح کرد: ملت ایران همتی دارند که یقیناً می‌توانند با حمایت از کالای ایرانی بر کیفیت کالاها نیز بیفزایند و بازار کالای کشور را رقابتی با بهترین نوع آن در جهان کنند.

جمالی بابیان اینکه باید با جدیت و تحمل شعار سال را در کشور نهادینه کرد از آمادگی مجلس برای حمایت از کالای ایران اشاره کرد و گفت: مجلس آمادگی دارد تا قوانین خود را درزمینه واردات، صادرات، تولید و سایر عرصه‌ها بازنگری کند تا گره‌های اقتصادی در کشور به همت مردم باز شود.

انتهای پیام/3400


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads