کد خبر: 164383 - تاریخ: جمعه، 30 مارس 2018 - 23:01

رئيس پليس راه گیلان

۲۴جانباخته در سوانح رانندگی گیلان در نوروز

رئیس پلیس راه استان گیلان وضعیت ترافیکی استان گیلان در روز دهم فروردین را تشریح کرد.

به گزارش خوبان، سرهنگ حسین محمدپور در تشریح وضعیت ترافیکی دهم فروردین ۹۷ اظهار داشت: تا ساعت ۱۲:۳۰ امروز در محور های منجیل به رودبار ترافیک نیمه سنگین و تردد به کندی انجام می گیرد ، در محور رشت به لاهیجان حد فاصل بازکیاگوراب و محور لاهیجان به لنگرود حد فاصل لیالستان ترافیک پرحجم ولی روان می باشد و در سایر محورهای مواصلاتی ترافیک به صورت عادی و روان است.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در ۱۵ روز از اجرای طرح نوروزی، ۱ میلیون و ۲۴۸ هزار و ۵۶ خودرو و ۵ میلیون و ۹۲۱ هزار و ۱۹۶ مسافر وارد استان گیلان شده اند، تصریح کرد: ورود مسافر نسبت به زمان مشابه در سال گذشته ۲۷ درصد و ورود خودرو. ۲۴ درصد افزایش پیدا کرده است.
سرهنگ محمدپور با بیان اینکه از آغاز طرح نوروزی ۲۴ نفر از هموطنان بر اثر سوانح رانندگی در گیلان جان باخته اند، از رانندگان خواست با رعایت کامل قوانین از بروز حوادث تلخ جلوگیری کنند.
رئیس پلیس راه استان گیلان اضافه کرد: از آن جایی که ۸ نفر از کشته های حوادث رانندگی گیلان در نوروز موتورسوار بوده اند، از موتورسواران می‌خواهیم از کلاه ایمنی استفاده کنند تا در تصادفات خطر آسیب های مغزی را کاهش بدهند.

انتهای پیام/852245


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads