کد خبر: 164312 - تاریخ: پنج‌شنبه، 29 مارس 2018 - 18:30

باز گلزنی فوتبالیست خمامی ؛

اولین پیروزی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در سال جدید

در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ دسته اول که آخرین هفته در سال 96 بود، دو تیم ملوان بندرانزلی و ماشین سازی تبریز به میزبانی شاگردان عباس آقایی به مصاف هم رفتند و در پایان این ملوانان بودند که با سه امتیاز زمین مسابقه را ترک کردند. 

به گزارش خوبان؛امروز در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت های لیگ یک و در یکی از دیدارهای حساس شاگردان نادر دست نشان در خانه از تیم دوم جدول رده بندی پذیرایی کردند.

تیم فجرسپاسی شیراز که در هفته های گذشته نتایج بسیار خوبی کسب کرده بود و امیدوار به ادامه این روند مقابل ملوان بندرانزلی بود، در خانه این تیم نتوانست کاری از پیش ببرد و با وجود اینکه بازگشتی دیرهنگام به بازی داشت، با شکست 2 بر  زمین مسابقه را ترک کرد.

ملوان در این مسابقه حساس با تک گل حافظ یعقوبی در دقیقه 24 به رختکن رفت و شهریار مقانلو که یکی از سربازهای تیم دست نشان به شمار می رود، 10 دقیقه پس از شروع نیمه دوم اختلاف را به دو برابر افزایش داد تا شاگردان علی کلانتری کار سختی در پیش داشته باشند و تک گل شاهین مجیدی که یکی از مدعیان آقای گلی به شمار می رود نیز به کسب امتیاز برای آنها منجر نشد.

شاگردان دست نشان با کسب این پیروزی 45 امتیازی شدند ولی با توجه به فاصله 12 امتیازی با صدر جدول و اینکه تنها 5 هفته و 15 امتیاز باقی مانده است، نمی توان شانسی برای ملوانان جهت صعود به لیگ برتر قائل بود و آنها با شکست فجرسپاسی، تنها اعاده حیثیت کردند.

 

 

انتهای پیام/852


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads