کد خبر: 16404 - تاریخ: جمعه، 11 ژانویه 2013 - 21:53

آیت الله قربانی در خطبه های امروز نمازجمعه رشت؛

مجتمع آدینه نه مال من است نه مال فرزندانم

خوبان خبر: این مجتمع زیر نظر رهبری ساخته می شود و وقف بوده و برای تأمین هزینه های مصلی و حوزه علمیه امام علی علیه السلام استفاده می شود.

به گزارش خوبان به نقل از 8 دی، نماز جمعه امروز رشت همزمان با ۲۸صفر سالروز رحلت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و امام حسن مجتبی علیه السلام با شرکت دستجات عزاداری نیروهای مسلح به امامت آیت الله قربانی در مصلی رشت برگزار گردید.

آیت الله قربانی در خطبه های نماز جمعه امروز با تسلیت سالروز رحلت پیامبر اکرم و امام حسن مجتبی علیهم السلام  هدف ازبعثت حضرت رسول را کامل نمودن فضائل اخلاقی عنوان کردند  که پیامبر بین اعراب جاهلی به “محمد امین” شهرت داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان در زمینه فرمایشات مقم معظم رهبری در جمع مردم قم بیان داشت: افرادی که گمان می کنند با ایجاد شبهه در آزادی و سلامت انتخابات، توطئه هایی مشابه فتنه سال ۸۸ بوجود می آورند؛ باید توجه کنند انتخابات ایران آزاد است و ملت ایران تابع ولایت فقیه هستند و در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری با آزادی در انتخابات انجام وظیفه می‌کنند.

خطیب جمعه رشت با اشاره به مجموعه تجاری آدینه و حوزه امام علی علیه السلام گفت: این مجتمع نه مال من است نه مال فرزندانم و من نمی خواهم آن را با خود از این دنیا ببرم. این مجتمع زیر نظر رهبری ساخته می شود و وقف بوده و برای تأمین هزینه های مصلی و حوزه علمیه امام علی علیه السلام استفاده می شود.

وی همچنین از افتتاح حوزه علمیه امام علی علیه السلام که در ۴۰ هکتار برای تحصیل ۲ هزار طلبه به شکل موقوفه و زیر نظر رهبریست در حال ساخت است خبر داد.

 

انتهای پیام/908


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. ناشناس
     | 2017/11/15 - 16:17
    پاسخ

    وا پس جرا اسمش بعنوان کارفرماست؟ خوبه والا خون بعضی ها رنگین تر از مرمه؟ پس دادگاه روحانیون چرا ساکته؟؟

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads