کد خبر: 16397 - تاریخ: شنبه، 12 ژانویه 2013 - 01:00

در جلسه شورای آموزش و پرورش خمام مطرح گردید؛

مشکل زمین فرهنگیان خمام طی یک پروسه 6 الی 8 ماهه برطرف می گردد.

خوبان خبر: حسینی بخشدار خمام: خوشبختانه با پیگیری های موثری که صورت گرفته است ان شاالله امیدواریم که طی یک پروسه شش الی هشت ماهه بتوانیم مشکل زمین فرهنگیان را حل نماییم. که البته این مدت هم به خاطر انجام کارهای اداری و ثبتی است.

به گزارش خوبان، جلسه ی آموزش و پرورش خمام، روز دوشنبه (1391/10/18) با حضور مهندس حسن زاده مدیر کل نوسازی و تجهیزات مدارس استان گیلان، حجت الاسلام عاشوری امام جمعه خمام، پورهادی سرپرست شهرداری ، مهدی زاده رئیس آموزش و پرورش وجمعی از مسئولین بخش به ریاست حسینی بخشدار خمام در آموزش و پرورش خمام تشکیل گردید.

در ابتدای این جلسه مهدی زاده ، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری رسول گرامی اسلام (ص)، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) گزارشی در زمینه ی مصوبات جلسه ی گذشته به اطلاع حاضرین رسانده سپس گزارشی از عملکرد اداره ی آموزش و پرورش ارائه نمود.

gpic137_4

در ادامه حسینی رئیس شورای آموزش و پرورش خمام ، طی سخنانی به برگزاری دو جلسه پیرامون متقاضیان زمین فرهنگیان با حضور هیئت امنای هفت نفره و رئیس اداره ی ثبت اسناد، اشاره نموده و ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری های موثری که صورت گرفته است ان شاالله امیدواریم که طی یک پروسه شش الی هشت ماهه بتوانیم مشکل زمین فرهنگیان را حل نماییم. که البته این مدت هم به خاطر انجام کارهای اداری و ثبتی است. که می بایست توسط اداره ی ثبت اسناد خمام برطرف گردد.

DSC08583

بخشدار خمام در ادامه ضمن خیر مقدم به حسن زاده مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گیلان، اظهار داشت: امروز هم از زحمات ایشان تشکر می کنیم. و هم نیازهایمان را اعلام می نماییم. ما قدردان هستیم که پس از 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، شاهد شکوفایی عظیمی در امر مدرسه سازی بوده ایم که حکایت از یک کار بزرگ دارد. لذا ما سپاسگزار مهندس حسن زاده و هم چنین معاونین ایشان هستیم. و درخواست هم داریم تا در دهه ی مبارک فجر، مدارس الزهرا (س) و شهید بهشتی ما را برای افتتاح در ایام دهه ی مبارک فجر به ما تحویل دهد.

در ادامه مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گیلان، گزارش مبسوطی از روند اجرای پروژه های مدرسه سازی و هم چنین مقاوم سازی در سطح استان و بخش خمام را به اطلاع حاضرین رسانیده و اظهار داشت: با همکاری روسای محترم ادارات آموزش و پرورش استان ، 500 مدرسه برای مقاوم سازی شناسایی شده است که از این تعداد 380 مدرسه کار مقاوم سازی در آن به اتمام رسیده و ما کار مقاوم سازی 154 مدرسه را آغاز نموده ایم که تعداد 70 مدرسه از تاریخ 1390/4/17 قرارداد آن ها انجام شده که از این تعداد 11 مدرسه مربوط به بخش خمام می باشد. که متاسفانه با کمبود اعتبارات و گران شدن مصالح ساختمانی موجب شد که ما نتوانیم همه ی این مدارس را آماده سازیم . اما سعی نمودیم کارهای اساسی این مدارس را به انجام برسانیم .

DSC08580

وی در پایان سخنانش ، قول مساعد داد که در صورت رفع مشکل ، مدرسه ی استثنایی خمام  و شروع عملیات احداث مدرسه ی ضمیری در روستای فشتکه اول که طراحی آن انجام شده است، و هم چنین تکمیل دو باب مدرسه ی الزهرا (س) و شهید بهشتی که برای افتتاح در دهه ی مبارک فجر در نظر گرفته شده است، مساعدت لازم را به عمل آورند.

در انتهای این جلسه نیز حجت الاسلام عاشوری امام جمعه ی خمام ، اظهار داشت: تلاش های موثری که در امر مقاوم سازی و نوسازی مدارس انجام شده است، قابل تقدیر است. و کارهای بزرگی انجام شده است. ان شاالله خداوند کمک کند که مابقی کارها نیز انجام شود. البته همیشه این طور که انسان پیش بینی می کند کارها انجام نمی شود. گاهی اوقات در حین انجام کار مشکلاتی به وجود می آید . لذا کار مقاوم سازی مدارس کار بزرگی است که امید داریم هر چه زودتر به انجام برسد.

gpic137_5

 

انتهای پیام/37


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads