کد خبر: 163723 - تاریخ: دوشنبه، 19 مارس 2018 - 09:05

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان:

در سال 96 با مشارکت بنیاد برکت 12 پروژه نیمه تمام در گیلان به بهره برداری رسیده است

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت:در سال 96 با مشارکت بنیاد برکت 12 پروژه نیمه تمام در گیلان به بهره برداری رسیده است.

به گزارش خوبان،  مهدی حاجتی در جلسه روسای ادارات مناطق آموزش و پرورش استان گیلان گفت: برای استفاده از خرد جمعی در آموزش و پرورش باید از ظرفیت شوراهای آموزش و پرورش، انجمن اولیاو و مربیان ، شورای دانش آموزی و مجلس دانش آموزی نهایت بهره راببریم. وی در ادامه مدیریت علمی در آموزش و پرورش را از ویژگی های دولت تدبیر و امید  برشمرد و خاطرنشان کرد: در این دولت جذب همه نیروهای آموزش و پرورش به صورت علمی از طریق دانشگاه فرهنگیان و  یا از طریق آزمون سراسری بوده تا نیروهای با کیفیت جذب شوند. مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در ادامه، افزایش مشارکت مردم، کاهش تمرکز در آموزش و پرورش و افزایش کیفیت آن، تحقق مدیریت تربیتی در مدارس، انتخاب سامانه ای مدیران مدارس و آموزشهای زیست محیطی وحقوق شهروندی را از برنامه های شاخص آموزش  و پرورش  در سال 97 ذکر کرد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گیلان هم در این نشست با اشاره به استفاده از ظرفیت بخش های غیر دولتی  گفت: در سال 96 با مشارکت بنیاد برکت 12 پروژه نیمه تمام به بهره برداری رسیده است. وی افزود: امسال سامانه گرمایشی  123 مدرسه با هزینه دو میلیارد تومان استاندارد سازی شده است.

انتهای پیام/588


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads