کد خبر: 163689 - تاریخ: یکشنبه، 18 مارس 2018 - 18:35

مدیرعامل جمعیت هلال گیلان خبر داد:

خدمات دهی 106 پایگاه هلال احمر به مسافران نوروزی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از ارائه خدمات 106 پایگاه و پست موقت هلال احمر به مسافران و گردشگران در طرح نوروزی ۹۷ خبر داد.

به گزارش خوبان، مهدی ولی پور در جمع اصحاب رسانه گفت:طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر از 25 اسفند امسال تا 15 فروردین سال آینده اجرا می‌شود.

وی افزود:طرح امداد و نجات نوروزی با هدف خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی و تسکین دغدغه‌های میهمانان استان اجرا می‌شود.

ولی‌پور گفت:طرح ایمنی و سلامت در راستای وظیفه پیشگیری و آموزش همگانی جمعیت هلال احمر است و پست های ایمنی و سلامت در 22 نقطه از مبادی ورودی شهرهای استان و مراکز جمعیتی شهرهای بزرگ ایجاد می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خاطرنشان کرد:76 پست سلامت و ایمنی شامل؛خیمه های نماز،فضای دوستدار کودک و فضاهایی در راستای سلامت میهمانان و مراجعین با کمک هزار و 500 نفر از اعضای جوان داوطلب جمعیت هلال احمر استان دایر است.

وی با اشاره به اجرای طرح خدمات امداد و نجات نیز تصریح کرد:در 22 پایگاه ثابت و پست موقت در سطح استان گیلان،در کنار 16 شعبه جمعیت هلال احمر در سطح شهرستان های استان با همکاری 600 امدادگر آموزش دیده و داوطلب جمعیت هلال احمر و 200 نفر از همکاران این مجموعه،خدمات مورد نیاز به مسافران و مهمانان ارایه می شود.

ولی پور یادآورشد:در سطح استان با 106 پایگاه پست موقت و شعبه جمعیت هلال احمر و همکاری دو هزار و 300 نفر از نجاتگران،اعضا و همکاران جمعیت هلال احمر استان خدمات مورد نیاز ارایه می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خبر داد:یک دستگاه بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر استان در تعطیلات نوروزی در صورت نیاز خدمات امدادی ارائه می‌دهد‌.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان اظهار کرد: مردم گیلان در صورت بروز مشکلات،حوادث با سامانه 112 تماس بگیرند تا در اسرع وقت امدادرسانی به حادثه دیدگان انجام شود.

وی گفت:تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان با تمام ظرفیت و تجهیزات کامل امداد و نجات آماده هستند تا در صورت بروز هرگونه حوادث احتمالی به کمک شهروندان بشتابند.


انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads