کد خبر: 163659 - تاریخ: شنبه، 17 مارس 2018 - 22:45

آغاز ویژه برنامه‌های تحویل سال ۹۷ از امشب/ اکبر عبدی مهمان علی ضیا می‌شود

ویژه برنامه تحویل سال شبکه های مختلف سیما، از امشب با حضور مهمانان مختلف روی آنتن می رود.

به گزارش خوبان، قرار است ویژه برنامه تحویل سال شبکه های مختلف سیما، از امشب با حضور مهمانان مختلف روی آنتن برود.

شبکه یک سیما

برخلاف سال پیش که برنامه تلویزیونی «سین مثل سریال» روی آنتن رفت، امسال همان گروه برنامه ساز با اجرای سید علی ضیا لحظات تحویل بهار ۹۷ را در برنامه‌ای با عنوان «یک/یک» جشن می‌گیرند. این ویژه برنامه از امشب ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه یک سیما پخش می‌شود. سیدعلی ضیا در نخستین قسمت از ویژه برنامه تحویل سال خود، میزبان اکبر عبدی بازیگر کشورمان است.

معرفی برنامه‌های نوروزی شبکه یک، گفتگو با برخی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری، تولید شش اثر نماهنگ و کلیپ با صدای علیرضا عصار، حجت اشرف زاده، بنیامین بهادری، محسن چاوشی و زانیار خسروی، تحلیل و معرفی فیلم لاتاری ساخته محمد حسین مهدویان با حضور هادی حجازی فر، دعوت از خانواده‌های شهدا و حضور هنرمندان، بازیگران و ورزشکاران مطرح کشور از بخش‌های متنوع و جذاب ویژه برنامه یک یک خواهد بود. این برنامه همچنین در روز ۲۹ اسفند پخش خود را از ساعت ۹:۳۰ صبح آغاز و تا ساعت ۲۱ با بخش‌های مختلفی ادامه می‌دهد.

شبکه دو سیما

شبکه دو سیما، پخش ویژه برنامه «اینک بهار» را با اجرای محمد سلوکی از صبح روز 29 اسفندماه آغاز می کند.

شبکه سه سیما

همانند سال‌های گذشته احسان علیخانی اجرای برنامه تحویل سال را در این شبکه به عهده دارد. برنامه «بهار نارنج» از امشب (۲۶ اسفند) بعد از خبر ۲۲، به مدت چهار شب روی آنتن شبکه سه می‌رود. عوامل «بهار نارنج» در روز سه شنبه و همزمان با سال تحویل، حدود ۸ ساعت برنامه تدارک دیده اند.

شبکه چهار سیما

شبکه چهار سیما امسال ویژه برنامه‌ای از جنس برنامه‌های ادبی و فرهنگی شبانه اش را برای پخش در لحظات تحویل سال تدارک دیده است و مخاطبان خود را پای “سفره هفت‌سین فرهنگی” می‌نشاند. این برنامه در ۲۹ اسفند با اجرای محمد صالح علا پخش می‌شود.

شبکه پنج سیما

شبکه پایتخت برای سال تحویل امسال، جنگ شبانه «شب فیروزه‌ای» را تدارک دیده است. از ۲۶ اسفند ماه، برنامه شب فیروزه‌ای با اجرای ابوالفضل آقاخانی از برج میلاد به مدت ۴ شب پخش می‌شود. البته ویژه برنامه تحویل سال، روز سه شنبه ساعت ۲۱:۱۵ روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

شبکه قرآن

شبکه قرآن نیز برنامه سال تحویل را به دلیل تقارن با شهادت امام هادی (ع) از معنوی‌ترین مکان ایران (مشهد) پخش خواهد کرد. این برنامه نیز از ۲۸ اسفند پخش خواهد شد.

برنامه دورهمی شبکه نسیم هم، در روز  ۲۹ اسفندماه ساعت ۱۶ تا ۱۸ پخش می‌شود.

شبکه آموزش هم پیش از تحویل سال نو به استقبال نوروز خواهد رفت و این ماموریت را به برنامه «پنجره‌ها» محول کرده‌است. این برنامه با عنوان «پنجره‌های نوروزی» با اجرای مجید واشقانی از روز جمعه ۲۵ اسفند ماه تا روز سه‌شنبه ۲۹ اسفند ماه میهمان مخاطبان خواهد بود.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads