کد خبر: 163400 - تاریخ: چهارشنبه، 14 مارس 2018 - 09:18

حجت الاسلام کریمی خبرداد

برگزاری طرح آرامش بهاری در ۷۰ بقعه متبرکه شهرستان رشت

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت با بیان اینکه ۷۸ مبلغ دینی به مناطق مختلف شهرستان رشت طی ایام نوروز اعزام خواهند شد، گفت کرد: طرح آرامش بهاری در ۷۰ بقعه متبرکه شهرستان رشت برگزار می شود.

به گزارش خوبان به نقل از شبستان، حجت الاسلام حمید رضا کریمی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت امروز (۲۲ اسفند) در نشست خبری طرح آرامش بهاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گیلان قطب گردشگری کشور شمرده شده و سالانه پذیرایی بسیاری از اقصی نقاط کشور و جهان است.

وی با بیان اینکه فصل سفر فرصتی مغتنم جهت انعکاس فعالیت های فرهنگی و قرآنی است گفت: هشتمین طرح آرامش بهاری به مانند سال های گذشته همزمان با فرا رسیدن سال جدید در ایام نوروز در گیلان برگزار می شود.

حجت الاسلام کریمی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری در ۷۰ بقعه متبرکه شهرستان رشت اجرا می شود اضافه کرد: طرح آرامش بهاری همزمان با سراسر کشور از ۲۵ اسفند در استان آغاز و تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه دارد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت تصریح کرد: تبدیل بقاع متبرکه و امام زادگان به قطب فرهنگی و ارائه خدمات مورد نیاز فرهنگی و رفاهی مطلوب به مسافران نوروزی از اهداف این طرح است.

حجت الاسلام کریمی خاطرنشان کرد: برپایی خیمه های معرفت و برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و هنری و اعزام ۲۸ مبلغ دینی از قم و ۵۰ مبلغ بومی از دیگر برنامه های طرح آرامش بهاری است.

وی با تاکید بر اینکه ارتقاء کیفیت طرح آرامش بهاری از اهدافی بود که با برگزاری چندین ساله بدان دست یافتیم افزود: غرفه های خیمه معرفت به پنج قسمت تقسیم شده و همچنین برنامه های ویژه در سنین کودک و نوجوان در این خیمه ها برپا خواهد شد.

حجت الاسلام کریمی با تاکید بر اینکه برپایی چنین طرح های اوقات فراغت مسافران را غنی خواهد کرد افزود: طرح آرامش بهاری در ۲۶۰ بقعه متبرکه گیلان برگزار می شود، گیلان دارای ۹۴۰ بقعه متبرکه است.

 

انتهای پیام/121245


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads