کد خبر: 163390 - تاریخ: چهارشنبه، 14 مارس 2018 - 08:47

مدیر اورژانس گیلان

مصدومان چهارشنبه سوری به ۵۶ نفر رسید|بیشترین افراد حادثه‌دیده زیر ۱۰ سال هستند

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان گیلان از افزایش تعداد مصدومان چهارشنبه آخر سال در گیلان خبر داد و گفت: تاکنون ۵۶ مصدوم در آتش‌بازی‌های امشب به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند.

به گزارش خوبان، پیمان اسدی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به آسیب‌های جرحی ناشی از آتش‌سوزی در گیلان اظهار کرد: طی اوایل شب تاکنون ۵۶ مورد حادثه سوختگی در گیلان به ثبت رسیده است.

وی هشت مورد از حادثه دیدگان امشب را زن اعلام کرد و افزود: ۴۸ نفر از حادثه دیدگان امشب مردان بوده‌اند که به مراکز درمانی سطح استان منتقل‌شده‌اند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان گیلان گفت: ۲۸ مورد از کسانی که امشب در آتش‌بازی‌های چهارشنبه‌سوری حادثه‌دیده‌اند رشتی بودند که ۱۲ نفر آن‌ها به دلیل سوختگی به مراکز درمانی منتقل‌شده‌اند.

اسدی بیشترین گروه سنی حادثه‌دیده شب چهارشنبه‌سوری را گروه سنی زیر ۱۰ سال نام برد و خاطرنشان کرد: گروه سنی نوجوانان ۱۰ تا ۲۰پس از کودکان بیشترین مراجعه را به مراکز درمانی در گیلان را داشته‌اند.

وی همچنین بیشترین اندام‌های آسیب‌دیده امشب را به ترتیب دست، صورت و چشم نام برد و افزود: چهارشنبه‌سوری امسال تاکنون فوتی نداشته است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان گیلان بابیان اینکه آمارهای امشب افزایش نیز خواهند داشت تصریح کرد: ۷ مورد از مصدومان امشب توسط فرویت های پزشکی ۱۱۵ و مابقی خودشان به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند.

 

انتهای پیام/656


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads