کد خبر: 163328 - تاریخ: سه‌شنبه، 13 مارس 2018 - 17:26

۹۳ پرونده بوم‌گردی در شهرستان رشت تایید شد

فرماندار رشت با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه ارائه تسهیلات بومگردی در شهرستان رشت گفت: تاکنون ۷۷۳ پرونده برای ارائه تسهیلات بررسی شده و ۹۳ پرونده تایید شده است.

به گزارش خوبان، سید محمد احمدی عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان رشت در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: مشکل اقتصاد و اشتغال باید با برقراری تعامل سازنده و استفاده از راهکارهای مناسب برطرف شود.

فرماندار رشت با اشاره به اقدامات انجام شده در دو حوزه اشتغال پایدار روستایی و اشتغال فراگیر خاطرنشان کرد: نگاه دولت این نیست که با ارائه تسهیلات، درخواست‌‌کنندگان را گرفتارتر کند بلکه به‌دنبال تسهیل‌گری در زندگی مردم است.

احمدی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه ارائه تسهیلات بومگردی در شهرستان رشت عنوان داشت: تاکنون 773 پرونده برای ارائه تسهیلات بررسی شده و 93 پرونده تایید شده است.

فرماندار رشت با تاکید بر لزوم افزایش متقاضیان برای دریافت تسهیلات در حوزه بومگردی تصریح کرد: پرونده‌هایی که ارزش آنها تا سقف 250 میلیون تومان است پس از بررسی توسط کارگروه بوم‌گردی شهرستان و اخذ تاییدیه به بانک‌ها ارجاع داده می‌شود و نیاز به مطرح شدن در کمیته استانی ندارد.

وی آمار ایجاد اشتغال و فرصت‌های شغلی را معیار بررسی عملکرد مدیران در شهرستان رشت دانست و ابراز داشت: مسئولان و مدیران باید به گونه‌ای عمل کنند که مردم از صحبت‌های آنها مایوس نشوند و از خروجی جلسات آنها لذت ببرند.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت با تاکید بر لزوم رفع مشکلات و موانع موجود در مسیر توسعه واحدهای صنعتی خاطرنشان کرد: واحدهای صنعتی موتور محرکه اشتغال هستند و سازمان صنعت معدن و تجارت باید از آنها حمایت کند.

فرماندار رشت اظهار داشت: همه مسئولان هدفشان حفظ و حراست از بیت المال است و بانک‌ها این نگرانی را نداشته باشند که آنها را موظف و مجبور به پرداخت تسهیلات به درخواست‌کنندگان می‌کنیم زیرا پرونده‌های ارجاع داده شده به آن‌ها کاملاً بررسی می‌شود.

انتهای پیام/م


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads