کد خبر: 163273 - تاریخ: سه‌شنبه، 13 مارس 2018 - 08:01

انفجار مواد محترقه در آپارتمان مسکونی و مصدومیت شدید جوان ۳۰ ساله رشتی

معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت با اشاره به وقوع انفجار مواد محترقه در یک آپارتمان مسکونی گفت: جوان ۳۰ ساله رشتی بر اثر انفجار مواد محترقه به شدت مصدوم و روانه بیمارستان شد.

به گزارش خوبان، شهرام مؤمنی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت:‌ در چند روز اخیر دومین حادثه انفجار بر اثر مواد محترقه در شهر رشت اتفاق افتاد که در پی وقوع آن یک جوان 30 ساله از ناحیه سر و صورت خود به شدت مصدوم و روانه بیمارستان شد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت تصریح کرد:‌ ساعت 12:‌59 دقیقه روز دوشنبه 21 اسفند با تماس شهروندان مبنی بر اعلام آتش سوزی در یکی از آپارتمان‌های شهر رشت واقع در خیابان شهید نظری تیم عملیات سازمان آتش نشانی با 32 نفر به محل اعزام شد.

مؤمنی با اشاره به اعزام 4 دستگاه خودروی آتش نشانی به محل مورد نظر افزود:‌ نیروهای عملیات ‌سریع سازمان آتش نشانی در بدو ورود به محل حادثه با آتش سوزی در طبقه دوم ساختمان مورد نظر مواجه شدند و به سرعت عملیات اطفای حریق را آغاز کردند.

وی اقدام به ساخت مواد محترقه را دلیل اصلی حادثه خواند و بیان دا‌شت:‌ فرد مورد نظر که یک جوان 30 است اقدام به جانمایی مواد ساخت اکلیل سرنج در داخل کمد اتاق خود کرده بود که بر اثر برخورد مواد با زمین، انفجاری در ساختمان به‌وقوع پیوست.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت عنوان کرد:‌ جوان 30 ساله این حادثه که به جهت انفجار از ناحیه سر و صورت به‌شدت مورد آسیب جدی و سوختگی ‌شدید قرار گرفته بود با همکاری سازمان اورژانس به بیمارستان سوانح و سوختگی شهر رشت انتقال داده شد.

مؤمنی تهیه و ساخت انواع وسایل محترقه داخل منزل را به‌شدت خطرآفرین خواند و افزود:‌ شهروندان باید نسبت به هشدارهای اعلام شده توسط آتش نشانی،‌ اورژانس،‌ رسانه‌ها و سایر نهادهای مرتبط هوشیاری بیشتری به خرج دهند و از این‌گونه اقدامات خودداری کنند.

انتهای پیام/ش


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads