کد خبر: 163241 - تاریخ: دوشنبه، 12 مارس 2018 - 13:30

استاندار گیلان؛

رفتار مطلوب در ارائه خدمت به مسافران بیش از تجهیزات و مباحث زیربنایی دارای اهمیت است

مصطفی سالاری در نشست ستاد نوروزی استان گیلان گفت: رفتار مطلوب در ارائه خدمت به مسافران بیش از تجهیزات و مباحث زیربنایی دارای اهمیت است.

به گزارش خوبان، مصطفی سالاری در این جلسه بر ضرورت همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی در جهت ایجاد فضای مطلوب برای گردشگران و مسافران تأکید کرد و افزود: فرمانداران، مدیران دستگاه‌های اجرایی، شهرداران، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا باید ارتباط و تعامل خود را در قالب‌های پیش‌بینی شده جدی تر کنند تا ایام خوبی برای گردشگران رقم زده شود.

وی با بیان اینکه امسال باید بهتر از گذشته نشان دهیم که گیلانیان مهمان نواز هستند اظهار داشت: نحوه‌ی مواجهه با گردشگران یک موضوع بسیار مهم است که باید توسط عوامل اجرایی خدمات سفر رعایت شود.

استاندار گیلان تصریح کرد: رفتار مطلوب در ارائه خدمت به مسافران بیش از تجهیزات و مباحث زیربنایی دارای اهمیت است.

وی با بیان اینکه در روزهای آتی استان باید شاهد تغییرات مؤثری باشد افزود: از مجموع پلیس می‌خواهم که ایستگاه‌های بازرسی و موانعی که در مسیرهای ورودی استان وجود دارد و باعث ترافیک می‌شود، در این ایام برداشته شود.

سالاری با اشاره به اینکه بحمدا… با تلاش‌های نیروهای امنیتی و انتظامی امنیت خوبی در سطح استان برقرار است افزود: نظارت‌های پلیس از طرق دیگر انجام گیرد تا موانع موجود در مسیرها باعث هرگونه ترافیک نشود.

وی برضرورت آمادگی هرچه بیشتر دستگاه‌های اجرایی باتوجه به حجم ورود گردشگران به استان گیلان تأکید کرد و گفت: در این ایام گردشگران نیازمند خدمات بیشتر هستند که باید به صورت متفاوت‌تر تلاش شود.

نماینده عالی دولت در گیلان بانک ها را ملزم به ارائه‌ی خدمات متفاوت تر در تعطیلات نوروزی کرد و گفت: برخی از خدمات همچون خودپردازها و رعایت مسائل بهداشتی در سطح واحدهای رفاهی می تواند تأثیر بسزایی در سطح رضایتمندی مردم داشته باشد که باید به آن به صورت ویژه پرداخته شود.

استاندار گیلان بر لزوم پرهیز مدیران دستگاه های اجرایی در سطح استان و شهرستان ها از هرگونه مصاحبه در موضوع خدمات سفر تأکید و تصریح کرد: مصاحبه ها در سطح استان توسط معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و فرمانده پلیس راه و راهور و در سطح شهرستانها توسط فرمانداران انجام می گیرد.

وی بر جلوگیری از ارائه‌ی هرگونه آمار متناقض تأکید کرد و گفت: ارائه‌ی آمارها باید با هماهنگی و کنترل مشترک دستگاه های متولی بخش سفر انجام گیرد.

وی با تأکید بر همکاری دستگاه ها در تأمین تجهیزات مورد نیاز بخش خدمات سفر اظهار داشت: از ظرفیت سازمان های مردم نهاد که از نقاط قوت خوبی در سطح گیلان برخوردار هستند باید استفاده بهینه شود.

سالاری بر ضرورت اهتمام ویژه در مسیر کاهش سوانح جاده ای تأکید کرد و افزود: آمار تصادفات در بخش عابرین پیاده و موتورسوارها بسیار بالاست که می توانیم با همکاری شهرداران، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا و افزایش علائم جاده ای شاهد کاهش چشمگیر در این حوزه باشیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه 4 خطه کردن مسیرها به صورت قطعی منجر به کاهش تصادفات نمی شود خاطرنشان کرد: در برخی از مسیرهای 4 خطه خارج از گیلان آمار تصادفات بیش از 2 برابر است اما نصب دوربین و علائم در بسیاری از محورها می تواند اثرگذاری بیشتری در کاهش سوانج جاده ای داشته باشد.

 نماینده عالی دولت در گیلان به مصوبه‌ی شورای تأمین استان درخصوص اجرای طرح شهر شبهای روشن اشاره و اظهار داشت: این طرح طی روزهای آتی در بخشی از شهر رشت اجرا می شود و انتظارم این است در شهرستان های دیگر استان که شرایط اجرا را دارند با مصوبه‌ی شورای تأمین اجرایی شود.

انتهای پیام/45544


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads