کد خبر: 163214 - تاریخ: دوشنبه، 12 مارس 2018 - 08:16

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان:

طرح‌های نظارتی تا ۱۵ فروردین ادامه دارد

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با بیان اینکه اداره کل تعزیرات حکومتی طبق سنوات گذشته در ایام پایان سال اقدام به طرح‌های نظارتی می‌کند گفت: طرح نظارتی امسال از ۱۵ اسفند در دو‌ نوبت آغاز و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

به گزارش خوبان، رضا قشلاقی شامگاه شنبه در نشست خبری با بیان اینکه اداره کل تعزیرات حکومتی طبق سنوات گذشته در ایام پایان سال اقدام به طرح‌های نظارتی با همکاری دستگاه‌های مرتبط تنظیم بازار می‌کند اظهار کرد: طرح نظارتی امسال از ۱۵ اسفند در دو‌ نوبت صبح و بعدازظهر شروع‌شده و مرحله اول تا ۲۹ اسفندماه و مرحله دوم هم از اول نوروز تا پایان تعطیلات عید که ۱۵ فروردین است ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه به تخلفات، در محل و خارج از نوبت رسیدگی می‌شود افزود: در این طرح همکارانمان با مشارکت و همکاری دستگاه‌های مرتبط تنظیم بازار ازجمله سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، اداره کل دامپزشکی، مرکز بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی، میراث فرهنگی و سایر ارگان‌های مسئول اقدام به انجام گشت‌های مشترک خواهند کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان بیان کرد: اداره تعزیرات استان در سراسر شهرستان‌ها و مرکز استان آمادگی دریافت شکایت مردمی و همچنین گزارش‌های دستگاه‌های نظارتی را دارند و گزارش‌های این ایام به‌صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

قشلاقی با اشاره به اینکه شماره تلفن ۳۳۳۶۵۵۴۸ به‌صورت ۲۴ ساعته آمادگی دریافت شکایت‌ها را دارد گفت: همچنین شهروندان از طریق سامانه ۱۳۵ اداره کل تعزیرات حکومتی در هر نقطه شهر می‌توانند تماس بگیرند و شکایت خودشان را مطرح کنند.

انتهای پیام/55

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads