کد خبر: 16307 - تاریخ: پنج‌شنبه، 10 ژانویه 2013 - 11:29

صهیونیست اسلام زدایی می کند اما مردم استقبال می کنند

خشم مقامات جمهوری آذربایجان از نامگذاری‌های اسلامی در این کشور

خوبان خبر: استقبال مردم جمهوری آذربایجان برای نامگذاری فرزندان خود با نام های مقدس ائمه اطهار(ع) مقامات دیکتاتور صهیونیست معاب این کشور را به شدت خشمگین کرده است.

به گزارش خوبان به نقل از بولتن نیوز،استقبال مردم جمهوری آذربایجان برای نامگذاری فرزندان خود با نام های مقدس ائمه اطهار(ع) مقامات دیکتاتور صهیونیست معاب این کشور را به شدت خشمگین کرده است.

نام‌های یوسف، علی، حسین، مراد و محمد جزو 5 نام پرمخاطبی به شمار می روند که والدین آذری برای نوزادان پسر خود در سال 2012 انتخاب کرده اند.
همچنین نامهای زهرا، فاطمه، نور آی، آی لین و آی آن، جزو 5 نام پرمخاطب در بین نوزادان دختر در سال 2012 در جمهوری آذربایجان هستند.

از جمعیت 10 میلیونی جمهوری آذربایجان بیش از 96 درصد آن مسلمان و 85 درصد شیعه 12 امامی هستند.

با وجود اقدامات گسترده حاکمیت صهیونیست معاب این کشور برای اسلام زدایی، استقبال مردم این کشور از مراسمات مذهبی همچون مراسمات تاسوعا و عاشورای حسینی، فیلم های مذهبی همچون مختارنامه و یوزارسیف و نامگذاری فرزندان خود با نام های مقدس ائمه اطهار(ع) و… مقامات دیکتاتور صهیونیست معاب این کشور را به شدت خشمگین کرده است.

انتهای پیام/67


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads