کد خبر: 163061 - تاریخ: جمعه، 9 مارس 2018 - 20:59

عصر امروز صورت گرفت

افتتاح ۲۰۹ پروژه صدا و سیمای مرکز گیلان با حضور رییس سازمان صدا و سیما

۲۰۷ پروژه فنی و ۲ پروژه تولیدی صدا و سیمای مرکز گیلان با حضور سخنگوی دولت، رییس سازمان صدا و سیما، استاندار گیلان و جمعی از نمایندگان گیلان در خانه ملت و مقامات محلی امروز همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) به بهره برداری رسید.

به گزارش خوبان، ۲۰۷ پروژه فنی و ۲ پروژه تولیدی صدا و سیمای مرکز گیلان با حضور محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت، عبدالعلی علی عسکری رییس سازمان صدا و سیما، مصطفی سالاری استاندار گیلان و جمعی از نمایندگان گیلان در خانه ملت و مقامات محلی امروز همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) به بهره برداری رسید.

ساختمان جدید صدا و سیمای مرکز گیلان با ۹ هزار متر مربع زیربنا و ۱۴ میلیارد تومان هزینه و همچنین بزرگترین استودیوی تولید سازمان صدا و سیما با هزار مترمربع زیر بنا و ۸ میلیارد تومان هزینه از طرح هایی است که امروز افتتاح شد.

بزرگترین استودیوی تولید رسانه ملی که به دست توانمند متخصصان داخلی و برای نخستین بار در کشور ساخته شد، از تکنولوژی پردازش efx استفاده شده است که در آن محتوا علاوه بر فضای حقیقی بصورت مجازی هم می توان برنامه تولید کرد.

همچنین ۲۰۰ فرستنده دیجیتال تلویزیونی جدید، فرستنده های پرقدرت ۶ کیلووات و ۲۰ ایستگاه جدید ماهواره ای در مناطق مختلف گیلان افتتاح شد.

با بهره برداری از این طرح ها که برای اجرای آنها بیش از ۲۳ میلیارد تومان هزینه شد، پوشش دیجیتال پخش برنامه های صدا و سیما در گیلان به ۹۸ درصد خواهد رسید که این آمار ۲ درصد بیشتر از میانگین کشوری است.

همچنین پروژه های بهبود پوشش رادیو AM و سنکرون سازی رادیو سراسری که در آن رادیو ایران در هرکجای کشور بر روی یک موج قابل دسترسی است و لینک سیگنال رسانی زمینی برنامه های رادیو برون مرزی در ایستگاه کیاشهر به بهره برداری رسید.

ساخت سریال تلویزیونی ۲۶ قسمتی گنج راه شیری با موضوع معرفی کوشیار گیلانی، از مشاهیر گیلان به کارگردانی فرهاد مهرانفر در استودیوی یک سیما آغاز شد.

ساخت سریال ۳۰۰ قسمتی مادر ایران نیز به کارگردانی فریدون حسن پور و با ۱۸ میلیارد تومان اعتبار امروز کلید خورد.

انتهای پیام/8541


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads