کد خبر: 16301 - تاریخ: چهارشنبه، 9 ژانویه 2013 - 19:39

در صورت تخصیص اعتبارات لازم از سوی فرمانداری رشت؛

شهردار خشکبیجار: ساختمان جدید الاحداث آتش نشانی تا پایان امسال به افتتاح می رسد.

خوبان خبر: ساختمان جدید الاحداث آتش نشانی تا کنون بیش از 70 % پیشرفت فیزیکی داشته است. در صورتی که 50 میلیون تومان دیگر از سوی فرمانداری رشت برای این پروژه اختصاص یابد، 20 میلیون تومان الباقی را از سایر محل ها تامین خواهیم نمود. تا با 70 میلیون تومان این پروژه تا پایان سال به اتمام برسد.

به گزارش خوبان ، با توجه به بازدیدی که اخیرا فرماندار رشت از بخش خشکبیجار به عمل آورده است، بی مناسبت ندیدیم که مصاحبه ای را با آقای عبدالحسین زاده شهردار خشکبیجار ترتیب دهیم . دعوت می کنیم خواننده ی این گزارش باشید:

خوبان خبر: با سلام و تشکر از وقتی که در اختیار ما قرار دادید، مختصری از اهداف حضور آقای عظمتی در خشکبیجار و آخرین وضعیت پروژه های در حال افتتاح خشکبیجار توضیح دهید.

با سلام خدمت شما خبرنگار محترم  و تشکر از این که وقایع شهر خشکبیجار را انعکاس می دهید، در بازدیدی که آقای عظمتی فرماندار رشت از بخش خشکبیجار به عمل آوردند ، البته ایشان چندین مرتبه است که به خشکبیجار آمده اند و مشکلات را بررسی کرده اند، جا دارد در همین جا از ایشان تشکر ویژه ای داشته باشم.

ایشان از پروژه های در حال ساخت و پروژه هایی که تمام شده و قرار است در دهه ی فجر افتتاح شود بازدید کردند. پروژه هایی مثل : بلوار ساحل، ساختمان آتش نشانی، دروازه قرآن ، خیابان شریعتی، و معابر سطح شهر، جایگاه دپو زباله از جمله ی آن هاست.

ایشان هم چنین قول مساعد دادند مبالغی به شهرداری تخصیص داده شود تا خیابان ساحل که زیرسازی اش آماده شده و آماده ی آسفالت می باشد ، آسفالت شود. و مبلغی بابت جدول گذاری و تعریض خیابان شریعتی در نظر گرفته شود.

از دیگر پروژه های در حال ساخت خشکبیجار ساختمان جدید الاحداث آتش نشانی این شهر می باشد که تا کنون بیش از 70 % پیشرفت فیزیکی داشته است. در صورتی که 50 میلیون تومان دیگر از سوی فرمانداری رشت برای این پروژه اختصاص یابد،  20 میلیون تومان الباقی را از سایر محل ها تامین خواهیم نمود. تا با 70 میلیون تومان این پروژه تا پایان سال به  اتمام برسد.

شهردار خشکبیجار

خوبان خبر:  در مورد آخرین وضعیت پروژه ی دپو زباله شهر خشکبیجار نیز توضیح می فرمایید؟

شهرداری با بودجه 24 میلون تومان ، تا کنون زمین محل دپو زباله را بتن ریزی نموده، دور آن را حصارکشی کرده و هم چنین سکوی جمع آوری زباله را آماده کرده که کاملاً بهداشتی است. و سیمان کاری آن نیز تمام شده است.

خوبان خبر:  و بالاخره پروژه ی معروف دروازه قرآن خشکبیجار به کجا انجامید؟

با توجه به وجهه ی مذهبی و توریستی شهر خشکبیجار و هم چنین فعالیت های جبهه ی استکبار جهانی در زمینه ی ضدیت با قرآن انجام داده و از آنجایی که ما  شیعه و پیرو امام علی (ع) می باشیم نماد قرآن را برای شهرمان انتخاب کردیم. و قرآن را در بالای این دروازه قرار دادیم تا مردم از زیر قرآن رد شوند.

ان شاالله با توجه به آخرین فعالیت های صورت گرفته ، این پروژه در دهه ی فجر امسال به بهره برداری می رسد.

خوبان خبر: از وقتی از در اختیار ما قرار دادید متشکریم.

خواهش می کنم . من هم از شما ممنونم.

 

انتهای پیام/9012


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads