کد خبر: 16294 - تاریخ: چهارشنبه، 9 ژانویه 2013 - 18:50

نتایج آزمون استخدامی تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی استان گیلان اعلام شد

خوبان خبر: خسرو صادقی بیان داشت:857 نفر از نیروهای قراردادی دستگاه های اجرایی در این آزمون شرکت کردند که 203 نفر از این افراد حدنصاب لازم را کسب کردند

به گزارش خوبان به نقل از 8 دی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان از اعلام نتایج آزمون استخدامی  تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و انتقالی از کلانشهر دستگاه های اجرایی استان گیلان که در بیست و ششم اسفند سال گذشته برگزار شد، خبرداد.

خسرو صادقی با بیان اینکه ۸۵۷ نفر از نیروهای قراردادی دستگاه های اجرایی در این آزمون شرکت کردند که ۲۰۳ نفر از این افراد حدنصاب لازم را کسب کردند، گفت : اسامی افراد پذیرفته شده، به ترتیب اولویت و به میزان یک ونیم برابر و رعایت مجوزهای قانونی جهت انجام گزینش و سایر مراحل قانونی به دستگاه های اجرایی استان اعلام شد.

وی افزود : پذیرفته شدگان ملزم به سپردن تعهد محضری مبنی بر خدمت به مدت ۱۰ سال در محل جغرافیایی مورد انتقال بوده و پس از پذیرفته شدن در آزمون استخدامی حق تغییر محل جغرافیایی خود را تا مدت تعیین شده نخواهد داشت و در صورت تغییر محل خدمت در طول مدت مذکور حکم پیمانی آنان لغو خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گیلان اظهار داشت : در صورتی که نفرات اصلی در مهلت مقرری که توسط دستگاه اجرایی به آنان اعلام خواهد شد، به محل انتخابی خود مراجعه ننمایند به منزله انصراف تلقی می گردد و نسبت به معرفی افراد جایگزین به ترتیب اولویت اقدام خواهد شد.

 

انتهای پیام/8653


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads