کد خبر: 162911 - تاریخ: چهارشنبه، 7 مارس 2018 - 23:53

عضو مجلس خبرگان رهبری درخمام :

در جامعه اسلامی نباید فقر، تبعیض و اختلاس وجود داشته باشد/ برای اقتدار جمهوری اسلامی هزینه بسیاری صرف شده است

وی بابیان اینکه برای رسیدن به صلابت و اقتدار جمهوری اسلامی هزینه بسیاری صرف شده است، افزود: امروز با هوشیاری نیروهای مقاومت خواب از چشمان دشمنان ربوده‌شده است لذا برای آنکه ایران کشور خوبان شود خون‌دل‌های بسیاری خوردیم و این به‌رایگان به دست نیامده است.

به گزارش خوبان؛  آیت‌الله رضا رمضانی امشب در یادواره 172 شهید بخش خمام  در مسجد جامع خمام اظهار کرد: با اینکه حضرت زهرا(س) بیش از 18 سال عمر نکرد ولی سعی فکری این بانوی بزرگوار جهان و دستگاه ایمانی را دربرگرفت.

 وی اشاره به جنبه استقامت و مقاومت حضرت فاطمه زهرا(س) در برابر مصائب زندگی تصریح کرد: بهترین نظام تربیتی در خانه این بانوی بزرگوار وجود داشت که فرزندانی نظیر امام حسن(ع)، امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) را تحویل جامعه بشری می‌دهد که هر کدام  نقش‌های عمیقی در هدایت جامعه داشته‌اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه باید مراقب توطئه‌های رنگین دشمنان باشیم، افزود: شهدا در مسیر حضرت زهرا (س) حرکت کرده و به مقام رفیع شهادت نائل آمدند بنابراین باید در این محافل باید برای گره‌گشایی در امور به شهدا متوسل شد.

رمضانی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی دارای سه رکن بوده و یکی از ارکان حیاتی آن اسلام است خاطرنشان کرد: در اسلام موردنظر امام راحل استکبارستیزی، مبارزه با ظلم و استبداد، عقلانیت، امنیت و آزادی وجود دارد و این اسلام هم‌اکنون در دنیا گسترش پیدا کرده است.

وی افزود: حالا در سوریه نیز همین اتفاق رخ داده است، استکبار جهانی می داند که نمی تواند به صورت مستقیم علیه جمهوری اسلامی اقدامی کند به همین منظور با هجوم به کشورهای اطراف ایران مانند سوریه و عراق، سعی در ضربه زدن به جمهوری اسلامی داشت.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید براینکه غربی‌ها برای تنزل جایگاه اسلام هزینه‌های زیادی می‌کنند و در تلاش هستند تا قرآن فقط در موعظه و پند خلاصه شود اظهار کرد: قرآن به لحاظ فکری، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی می‌تواند کتاب حیات بشر باشد.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان با اشاره به اینکه آموزه‌های اسلامی باید موردتوجه مسئولان نظام اسلامی قرار گیرد تصریح کرد: رهبری، حکومت و مردم از دیگر ارکان تأثیرگذار انقلاب اسلامی ایران بوده و این ارکان در بقا و تداوم انقلاب اسلامی نقش تأثیرگذار ایفا کرده‌اند.

وی بابیان اینکه برای رسیدن به صلابت و اقتدار جمهوری اسلامی هزینه بسیاری صرف شده است، افزود: امروز با هوشیاری نیروهای مقاومت خواب از چشمان دشمنان ربوده‌شده است لذا برای آنکه ایران کشور خوبان شود خون‌دل‌های بسیاری خوردیم و این به‌رایگان به دست نیامده است.

رمضانی با بیان اینکه در جامعه اسلامی نباید فقر، تبعیض و اختلاس وجود داشته باشد و دغدغه همه مسئولین در چنین جامعه‌ای به مبارزه با پلشتی‌ها و فسادهای اقتصادی و اداری باید معطوف شود افزود: ایران نقش اول را در منطقه و جهان بین‌الملل ایفا می‌کند و در بعضی از رشته‌ها جزء پنج و 10 کشور برتر دنیا است.

انتهای پیام/778800


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads