کد خبر: 16258 - تاریخ: چهارشنبه، 9 ژانویه 2013 - 16:57

ساخت وسایل دلخواه فراماسون ها + تصاویر

خوبان خبر: چندی است که در ایران هم تحت تاثیر غربی ها از کفش های ساخته شده از سم حیوانات استفاده می شود. این کفش ها در حالی در بازارهای کشورمان به وفور پیدا می شود که نهاد های بازرسی و فرهنگی مملکت در خوابی زمستانی به سر می بردند

به گزارش خوبان به نقل از صراط: سالها ست که غربی ها در طراحی برخی وسایل از سم حیوانات استفاده می کنند که هنوز به طور واضح مشخص نیست دلیل استفاده و یا علاقه ی غربی ها به سم حیوانات چیست ولی عده ای می گویند به خاطر علاقه ی فراماسون ها به  بز “baphomet ” است که یکی از نمادهای مهم لژ های ماسونی است .

البته عده ای دیگر از منتقدان بر این باورند که این سم ها را به دلیل علاقه ای که به بلو جین یا همان جن آبی دارند ساخته اند چون فراماسونر ها معتقدند جن ها نیمی انسان و نیمی حیوان هستند که به دلیل علاقه ی زیاد فراماسونر ها از این بلو جین ها در کارتون ها و فیلم های زیادی استفاده شده است. غول کارتون علاء الدین یا شخصیت مهربان کمپانی هیولاها نمونه بارز این بلوجین هاست.

به گزارش صراط ، شلوارهای جین را که چندین سال قبل از غرب به کشور ما وارد شد و در حال حاضر یکی از بزرگترین تولید کننده های آن ترکیه در همسایگی ما است. اسم این شلوار را جین گذاشته اند که البته رنگ آن شلوار نیز آبی بود به طوری که در ضمیر ناخوداگاه انسان بلوجن را تداعی می کند، این تولید که یکی از ساخته های غرب است در کشورهای جهان سوم بیشترین استفاده را در میان آقایان دارد.

به هر حال چندی است که در ایران هم تحت تاثیر غربی ها از کفش های ساخته شده از سم حیوانات استفاده می شود. این کفش ها در حالی در بازارهای کشورمان به وفور پیدا می شود که نهاد های بازرسی و فرهنگی مملکت در خوابی زمستانی به سر می بردند.

هفته ی گذشته یک طراح غربی با لاشه ی حیوانات میز هایی طراحی کرده که نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است، نکته جالب توجه این است که این طراح فقط از حیواناتی مثل آهو، گاو، گوسفند و خوک که حیواناتی دارای سم هستند استفاده کرده است. اگرچه نمی توان طراح این میزها و مصرف کنندگان را فراماسونر یا شیطان پرست خطاب کرد ولی حداقل می توان گفت که افکارشان تحت تاثیر القائات این فرقه بوده است که به نحو متبحرانه ای روی اعتقادات افراد کار کرده اند و آن را ترویج داده اند. در حالی که به نظر می رسد مسئولان فرهنگی کشور در ترویج اعتقادات مذهبی به شدت کند عمل کرده اند. نمونه بارز آن کج سلیقگی در معرفی فرهنگ و دین است که بعضا موجب بدبینی نسبت به این اعتقادات در میان مردم شده است.

نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads