کد خبر: 162339 - تاریخ: جمعه، 2 مارس 2018 - 10:02

بخشدار خمام تاکید کرد:

آماده باش کامل همه دستگاه های خدماتی خمام در ایام نوروز/ از تاریخ ۱۵ اسفند هرگونه اجرای عملیات و اجرای پروژه‌های عمرانی در بخش ممنوع است

بخشدار خمام خاطرنشان کرد:‌ دستگاه‌ های ذیربط مانند شهرداری،‌ دیگر ادارات بخش از تاریخ ۱۵ اسفند هرگونه اجرای عملیات و اجرای پروژه‌های عمرانی را تعطیل کنند تا اختلالی در عملکرد سایر دستگاه‌ها نیز رخ ندهد.

به گزارش خوبان؛ علیرضا مسچیان در جلسه کارگروه ستاد تسهیلات سفر که  روز گشذته در سالن جلسات بخشداری خمام برگزار شد با اشاره به گردشگر پذیر بودن خمام ، اظهار کرد: باید برنامه ریزی دقیقی در این زمینه توسط دستگاه های مربوطه انجام شود.

وی با بیان اینکه همه دستگاه های مرتبط با موضوع ستاد تسهیلات سفر باید برای دسترسی آسان تر در مواقع لزوم لیست کشیک دستگاه های خود را به بخشداری خمام ارجاع دهند، افزود: مرخصی روسای همه نهاد ها و دستگاه های اجرایی بخش هم به دلیل تعطیلات نوروز لغو است.

بخشدار خمام خاطرنشان کرد:‌ دستگاه‌ های ذیربط مانند شهرداری،‌ دیگر ادارات بخش از تاریخ ۱۵ اسفند هرگونه اجرای عملیات و اجرای پروژه‌های عمرانی را تعطیل کنند تا اختلالی در عملکرد سایر دستگاه‌ها نیز رخ ندهد.

علیرضا مسچیان همچنین برلزوم وجود آمادگی کامل  مساجد بین راهی، سرویس های بهداشتی و مدارس، مسافر کاشانه و مراکز اقامتی برای پذیرایی از مسافران نوروزی در بخش از مسولین مرتبط خواست تمام امکانات خود را برای ارائه خدمات مناسب به مسافران بکار بگیرند.

بخشدار خمام دیدار با خانواده معظم شهدا را یکی از اولویت عید اعلام کرد و گفت: زیباسازی شهری، تبلیغات محیطی متناسب با ایام سال نو، پاکسازی معابر شهری و روستایی نیز باید مورد توجه قرار گیرد.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads