کد خبر: 162280 - تاریخ: پنج‌شنبه، 1 مارس 2018 - 00:15

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان رشت خبرداد:

پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی پروژه مخرن هوایی خمام

به گفته مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان رشت مخزن هوایی ذخیره آب شهر خمام با اعتبارات ملی تا هم اکنون پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی داشته است که با وارد مدار شدن فاز دوم تصفیه خانه بهره برداری می‌شود.

به گزارش خوبان؛ فرزین فرخی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان رشت روز گذشته در جریان بازدید از پروژه آب‌رسانی از خط هزار رشت – انزلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت : این پروژه آب‌رسانی از خط هزار با اعتباری بالغ بر ۴۹۵ میلیون تومان از طریق طرح آب‌رسانی رشت_ انزلی تامین شده  طول این پروژه  ۲۳۰۰ متر (رفت و برگشت) می‌باشد.

 

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان رشت  با بیان اینکه چاه‌های تامین آب شهر خمام با راه‌اندازی این‌خط لوله از مدار خازج خواهد شد بیان داشت : شهروندان شاهد کیفیتی برابر با کیفیت آب تصفیه خانه خواهند و این طرح بر افزایش فشار آب  نقشبسزایی  خواهد داشت ، اما مشکل فشار آب در سطح شهرستان رشت زمانی به صورت کامل بر طرف می شود  که فاز دوم تصفیه خانه وارد مدار شود و این فرآیند تا پایان سال ۹۷ امکان پذیر خواهد شد.

 

به گفته این مقام مسول مخزن هوایی ذخیره آب شهر خمام با اعتبارات ملی تا هم اکنون پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی داشته است که با وارد مدار شدن فاز دوم تصفیه خانه بهره برداری می‌شود.

 

علیرضا بخشدار خمام همچنین در جمع خبرنگاران با بیان اینکه موضوع آب سالم و تصفیه شده درخواست به حق مردم شهر است افزود:  آب‌رسانی از خط هزار می‌بایست در کمتر از ۴ ماه آب سالم و تصفیه شده را به مخزن آب شهر خمام شود و از طریق شبکه‌ های آب به درب منازل شهروندان انتقال یابد.

 

 

انتهای پیام/2269


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads