کد خبر: 162010 - تاریخ: یکشنبه، 25 فوریه 2018 - 08:53

استاندار گیلان؛

میزان مصرف برق در استان گیلان به‌سرعت در حال افزایش است

استاندار گیلان با اعلام اینکه سرعت افزایش میزان مصرف برق در این استان زیاد و عجیب است، گفت: در استان گیلان سالانه ۶ تا ۷ درصد افزایش میزان مصرف برق داریم.

به گزارش خوبان، مصطفی سالاری شامگاه روز شنبه  در نخستین جلسه کمیته تخصصی برق استان گیلان در رشت اظهار داشت: هدف از تشکیل این کمیته تعیین برنامه‌های یک‌ساله و پنج‌ساله برای مدیریت برنامه‌محور حوزه برق گیلان است.

استاندار گیلان ضمن تشریح فواید برگزاری جلسات کمیته تخصصی برق استان عنوان داشت: در این جلسات می‌توان میزان نیاز حوزه برق به اعتبارات استانی و همچنین راهکارهای جذب اعتبارات ملی را مورد بررسی قرار داد.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اعلام اینکه سرعت افزایش میزان مصرف برق در این استان زیاد و عجیب است، خاطرنشان کرد: در استان گیلان سالانه 6 تا 7 درصد افزایش میزان مصرف برق داریم.

وی عمده نگرانی موجود در زمینه کمبود برق را مربوط به فصل تابستان دانست و افزود: در تلاش هستیم تا با برگزاری جلسات کمیته تخصصی برق، میزان نیاز استان را مشخص کنیم و برای جذب اعتبارات ملی به‌دنبال امضاء تفاهم‌نامه با دستگا‌ههای ملی و وزارتخانه‌ای هستیم.

سالاری با اعلام اینکه “تدوین برنامه راهبردی یک‌ساله و پنج‌ساله سبب می‌شود تا با دقت و جزئیات بیشتری برای جذب اعتبارات ملی اقدام کنیم” گفت: مسئولان ذی‌ربط باید گزارشات خود را به‌صورت دقیق بیان کنند تا بتوانیم به مردم و نمایندگان آن‌ها منتقل کنیم.

نماینده عالی دولت در استان گیلان برق را به‌عنوان زیرساختی ضروری برای تمام اقدامات معرفی کرد و عنوان داشت: ما برای توسعه صنعت، ارائه خدمات عمومی و تأمین رفاه مردم به برق احتیاج داریم.

انتهای پیام/ش*


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads