کد خبر: 161747 - تاریخ: چهارشنبه، 21 فوریه 2018 - 08:49

مدير كل تعاون و پشتيباني وزارت آموزش و پرورش :

آموزش و پرورش با 345 مركز رفاهي و 100 هزار كلاس درس بدون هرگونه افزایش تعرفه ؛پذيراي اسكان نوروزي فرهنگيان است

مدير كل تعاون و پشتيباني وزارت آموزش و پرورش با اشاره به آمادگي وزارت متبوع براي ارائه خدمات كيفي ستادهاي اسكان نوروزي به فرهنگيان گفت: در نوروز 97 با پيش بيني 707 پایگاه پذیرش ، 345 مرکز آموزشی رفاهی و100 هزار كلاس درس در سطح كشور، خدمات مطلوب تري به فرهنگيان ارائه مي شود.

به گزارش خوبان،  گودرز كريمي فر با اعلام آمادگي وزارت متبوع براي اسكان مسافران در نوروز 1397 اظهار داشت: در تلاش هستيم تا در مراكز اسكان نوروزي كيفيت را افزايش و امكانات موجود را ارتقاء بخشيم.

وی برپایی نمایشگاههای بومی و سنتی در جوار پایگاههای اسکان به جهت آشنایی با فرهنگ و سنن محلی به منظور افزایش ماندگاری سفر و بهره مندی از دستاوردهای قومی و محلی استان ها و همچنین معرفی جاذبه های توریستی و گردشگری در خدمات سفر نوروز 97 ویژه فرهنگیان اشاره کرد .

مدير كل تعاون و پشتيباني در ادامه تعداد مراكز آموزشي، رفاهي( خانه هاي معلم ) و مراكز اسكان در سراسر كشور را 345 مركز برشمرد و خاطر نشان كرد: 300 اردوگاه فرهنگي و هنري و 50 مركز پرديس دانشگاه فرهنگيان همچون سال گذشته در خدمت اسكان فرهنگيان است. کریمی فر افزود: در  راستای اعتلای منزلت اجتماعی فرهنگیان 207 تالار و 128 رستوران در مراکز آموزشی رفاهی سراسر کشور آماده پذیرایی از فرهنگیان است .

وی  اختصاص یک شماره از نشریه ادارات کل استان ها را با عنوان ” ویژه نامه طرح ساماندهی و ارتقاء خدمات سفر ” با درج اطلاعات پایگاههای پذیرش و سایر اقدامات را از دیگر برنامه های این اداره کل دانست .

اين مقام مسئول ثبت نام اينترنتي اسكان موقت فرهنگيان در نوروز 97 را از 4 لغايت 23 اسفند ماه از طريق سامانهwww.eskan.medu.ir اعلام و يادآور شد: اطلاعات كليدي مراكز آموزشي و رفاهي فرهنگيان به تفكيك استان ها و شهرهاي كشور در سامانه مذكور قابل دسترسي است.

کریمی فر با اشاره به در اختيار بودن حدود 100 هزار كلاس درس براي اسكان مسافران نوروزي تصريح كرد: زمان پذيرش مسافران فرهنگي از روز 29 اسفند ماه لغايت عصر 12 فروردين 97 پيش بيني شده است.

وی استفاده از نرم افزار پذيرش اينترنتي در ستادهاي اسكان و انتخاب مدارس واجد شرايط را از جمله اهم وظايف ستاد اسكان برشمرد و اظهار داشت: خدمت به جامعه معلمان وظيفه اي توأم با نشاط دروني است.

مدير كل تعاون و پشتيباني وزارت آموزش و پرورش، در پايان تاكيد كرد: تمام فرهنگياني كه در اسكان نوروز 97 ثبت نام مي كنند تحت پوشش بيمه خواهند بود.

انتهای پیام/88


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads