کد خبر: 161615 - تاریخ: دوشنبه، 19 فوریه 2018 - 14:41

صبح امروز؛

مراسم عزاداری و سوگواری حضرت فاطمه الزهرا (س) در بیت امام جمعه لشت نشا برگزار شد

همزمان با دهه دوم فاطمیه و ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا «سلام الله علیها»، صبح امروزمراسم عزاداری و سوگواری حضرت فاطمه الزهرا (س) در بیت امام جمعه لشت نشا برگزار شد.

به گزارش خوبان؛  همزمان با دهه دوم فاطمیه و ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا «سلام الله علیها»، صبح امروز با حضور غلامرضا علیجانی بخشدار لشت نشا، جمعی مسئولان اداری ، نظامی و انتظامی بخش لشت نشا مراسم سوگواری و عزادارای در بیت امام جمعه لشت نشا برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام زمانی امام جمعه خشکبیجار اظهار کرد: فرهنگ فاطمی باید در جامعه ترویج شود و در این خصوص تبیین آرمان‌ها و ارزش‌های فاطمی برای آحاد جامعه ضرورت دارد.

وی افزود: حضرت فاطمه یک الگوی تمام‌عیار برای جامعه اسلامی به‌ویژه بانوان است از این‌رو باید همه ابعاد زندگی ایشان بررسی و شناخت کاملی از خصوصیات ایشان به دست آید.

 امام جمعه خشکبیجار برگزاری مراسم عزاداری برای ائمه اطهار را نه‌تنها برای عرض ارادت به ساحت مقدسشان بلکه برای شناخت بیشتر معنوی از آنان دانست و گفت: باید تلاش شود در مراسم عزاداری و سینه‌زنی ائمه اطهار، ابعاد شخصیتی آن بزرگواران تبیین و معرفی شود.

وی با بیان اینکه بانوان نقش مهمی در خانواده و جامعه و به ویژه تربیت فرزندان دارند، افزود: فاطمه شناسی و ترویج سبک زندگی فاطمی باید در جامعه امروز ما نهادینه شود و تحقق این مهم بسیاری از نقشه های دشمن را در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی بی اثر و بی نتیجه می کند.

 

 

 

انتهای پیام/878


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads