کد خبر: 161591 - تاریخ: دوشنبه، 19 فوریه 2018 - 08:25

موافقت دولت با اختصاص اعتبار برای جبران خسارات ناشی از سیل درگیلان

هیئت وزیران با اختصاص مبلغ ۳۴ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال اعتبار و تسهیلات بانکی برای جبران خسارت و بازسازی اماکن مسکونی و تأسیسات زیربنایی آسیب دیده از سیل در استان گیلان موافقت کرد.

به گزارش خوبان، هیئت وزیران در جلسه روز گذشته خود به ریاست روحانی رییس جمهوری، با اختصاص مبلغ ۳۴ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال اعتبار و تسهیلات بانکی برای جبران خسارت و بازسازی اماکن مسکونی و تأسیسات زیربنایی آسیب دیده از سیل در استان گیلان موافقت کرد.

به موجب این تصمیم، مبلغ ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار شامل اعتبار بلاعوض جهت بازسازی ۴۲ واحد مسکونی روستایی به ازای هر واحد ۵ میلیون تومان، اعتبار بلاعوض جهت تعمیر ۷۵ واحد مسکونی روستایی به ازای هر واحد ۲ میلیون تومان و همچنین بازسازی تأسیسات زیربنایی استان گیلان اختصاص یافت.

دولت همچنین مبلغ ۲۰ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت با سود و کارمزد ۴ درصد در مناطق روستایی و ۵ درصد در مناطق شهری برای بازسازی ۴۲ واحد مسکونی روستایی به ازای هر واحد تا سقف ۲۰ میلیون تومان، تعمیر ۷۵ واحد مسکونی روستایی به ازای هر واحد تا سقف ۱۲ میلیون تومان و تأمین لوازم خانگی و معیشتی ۱۱۷ واحد خسارت دیده به ازای هر واحد تا سقف ۳ میلیون تومان در استان گیلان اختصاص داد.

انتهای پیام/5266


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads