کد خبر: 161362 - تاریخ: جمعه، 16 فوریه 2018 - 22:06

شب گذشته /

یادواره شهدای روستای بسته دیم خشکبیجار برگزار شد + تصاویر

یادواره شهدای روستای بسته دیم خشکبیجار با حضور جمعی از مسئولین بخش و مردم ولایتمدار خشکبیجار شب گذشته در بقعه متبرکه بسته دیم خشکبیجار برگزار شد.

به گزارش خوبان، یادواره شهدای روستای بسته دیم خشکبیجار با حضور جمعی از مسئولین بخش و  مردم  ولایتمدار خشکبیجار شب گذشته  در بقعه متبرکه بسته دیم خشکبیجار برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین تسخیری مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گیلان در این مراسم با بیان اینکه شهدای هشت سال دفاع مقدس سبب ناکامی نقشه‌های دشمن علیه ملت ایران است خاطرنشان کرد: منافقان کوردل از ابتدای انقلاب تاکنون 17 هزار نفر از مردم ایران را ترور کرده و به شهادت رساندند تا مردم را از انقلاب ترسانده و سبب نابودی آن شوند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس استان گیلان با تاکید بر اینکه امروز ما باید تلاش کنیم تا اهداف اصلی شهدا را بشناسیم و در مسیر تحقق آن قدم برداریم اظهار داشت: انقلاب اسلامی سبب شد تا چراغ اسلام در جهان روشن شود.

حجت الاسلام والمسلمین تسخیری با اشاره به اینکه دشمنان ایران اسلامی در جبهه‌های مقاومت با تمام قوا مقابل ما ایستادند گفت: امروز پرچم مقدس اسلام ناب محمدی در عالم می‌درخشد و پرچم کفر به‌واسطه خون‌های پاک شهدای مدافع حرم بر زمین کوبیده شد.

تسخیری با بیان اینکه شهدا نیازی به برگزاری این مراسم و محافل ندارند خاطرنشان کرد: باید قدر حضور در مجالس و محافل شهدا را بدانیم زیرا به این مجالس نیازمندیم و شهدا ما را به این مجالس دعوت کرده‌اند تا مسیر را گم نکنیم.

 

انتهای پیام/369

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads