کد خبر: 161347 - تاریخ: جمعه، 16 فوریه 2018 - 11:44

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

دولت و مجلس درصدد رفع اشکالات طرح و تحول سلامت هستند/لزوم به‌کارگیری هوش و ذکاوت ایرانی در مسیر توسعه و خدمت‌رسانی به مردم

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و مجلس درصدد رفع اشکالات طرح تحول سلامت هستند و باید منابع پایدار و نظارت کافی در طرح تحول سلامت دیده شود.

به گزارش خوبان ، ذبیح نیکفر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آغاز به کار بیمارستان فوق تخصصی میلاد در شهرستان لاهیجان اظهار کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی پیشرفت در حوزه بهداشت و درمان هست و بیمارستان میلاد نمونه‌ای از این دستاوردها می‌باشد.

وی با بیان اینکه همیشه باید راهگشا و رفع کننده مشکلات مردم و جامعه باشیم افزود: انسان در هر منصبی که قرار بگیرد و مردم به آن رجوع کنند باید منشأ خیر و محل رفع دغدغه‌های مطالبه گران باشد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با بین اینکه بیش از 100 میلیارد تومان برای پروژه میلاد هزینه شده گفت: با توجه به حجم بالای سرمایه‌گذاری در حوزه سلامت متأسفانه کوچه منتهی به این مرکز درمان آسفالت ندارد که لازم هست هرچه سریع‌تر مقامات دولتی در آسفالت حدود 300 متری تعجیل کنند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایجاد موانع برای باز نشدن دوربرگردان در مسیر منتهی به بیمارستان میلاد بیان کرد: باید موانع موجود در مسیر توسعه خدمات‌رسانی به مردم در مراکز درمانی مرتفع شود.

نیکفر با بیان اینکه باید از سرمایه‌گذاران در حوزه ساخت مراکز درمانی و خدمات‌رسانی حمایت شود گفت: برخی از کارمندان وزارت بهداشت و درمان با پیگیری‌های مداوم و مجدانه من برای بیمارستان میلاد تصور می‌کردند که یکی از سهامداران بیمارستان میلاد باشم درحالی‌که همه برای به دست آوردن خدمات برای مردم باید تلاش کنند.

وی افزود: باید هوش و ذکاوت ایرانی برای توسعه و تسریع در خدمات‌رسانی به مردم به خدمت گرفته شود و با تلاشی که وظیفه‌مان هست دنبال منافع اندوزی نباشیم.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه خدمات شایانی در حوزه سلامت لاهیجان به مردم عرضه می‌شود گفت: وزارت بهداشت و درمان اقدامات خوبی را در حوزه سلامت انجام داده و امید به زندگی از 54 سال در سال 1354 به 74 سال رسیده بیانگر تلاش‌ها و اقدامات خوب حوزه بهداشت و درمان در کشور است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح تحول سلامت افزود: به فرموده مقام معظم رهبری بیماران با مراجعه به مراکز درمانی نباید دغدغه‌ای جز رنج مریض داری داشته باشند اما این طرح در عمل با مشکلاتی مواجه شده است.

نیکفر با اعلام اینکه دولت و مجلس درصدد رفع اشکالات طرح و تحول سلامت هستند، افزود: باید منابع پایدار و نظارت کافی برای طرح تحول سلامت دیده شود و تجهیزات و زیرساخت‌های لازم نیز در این طرح به‌صورت ویژه دیده شود.

انتهای پیام/3389


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads