کد خبر: 161301 - تاریخ: پنج‌شنبه، 15 فوریه 2018 - 18:23

استاندار گیلان :

گرایشات گوناگون سیاسی قدردان رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس هستند

استاندار گیلان گفت: نسل‌های مختلف با گرایشات گوناگون سیاسی قدردان رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس هستند.

به گزارش خوبان، مصطفی سالاری ظهر امروز در مراسم گرامیداشت فاتحان فاو و همایش وحدت و همدلی رزمندگان خطه شمال کشور اظهار داشت: برگزاری مراسمات ویژه رزمندگان دوران دفاع مقدس نیاز اساسی جامعه امروز محسوب می‌شود.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه تکرار برگزاری این مراسمات پیامی مهم و ماندگار از مقاومت و همدلی را به جامعه منتقل می‌کند بیان کرد: اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت با برگزاری مراسمات ویژه شهدا و دوران دفاع مقدس در جامعه محقق می‌شود.

سالاری با بیان اینکه رسالت رزمندگان و دلاورمردان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس تنها دفاع از انقلاب و خاک ایران اسلامی نبود تصریح کرد: دوران دفاع مقدس شجاعت، از خود گذشتگی و ایثار را می‌طلبید.

وی با تاکید بر اینکه  امروز در مقاومت، ایستادگی، خلوص نیت و میهن‌پرستی رزمندگان اسلام هیچ گونه اخلاف نظری در بین اقشار مختلف جامعه وجود ندارد گفت: نسل‌‌های مختلف با گرایشات گوناگون سیاسی قدردان رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس هستند.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه امروز یادگاران و رزمندگان دوران دفاع مقدس بیشتر از دیگر اقشار جامعه دغدغه‌های انقلاب اسلامی را دنبال می‌کنند افزود: امروز انتقاد و تذکر یادگاران دفاع مقدس به مسئولان امری ضروری و قابل قبول است.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با بیان اینکه کارنامه رزمندگان دوران دفاع مقدس کارنامه‌ای درخشان و ماندگار است افزود: امروز دغدغه‌های انقلاب اسلامی باید به شیوه‌های مختلف از زبان یادگاران دوران دفاع مقدس بیان شود و به‌طور ویژه مد نظر قرار گیرد.

سالاری با تاکید بر اینکه کلام یادگاران دوران دفاع مقدس در جامعه امروز موثر‌تر است و هیچ‌کس به صداقت و درستی این کلام شکی ندارد اظهار داشت: رزمندگان دوران دفاع مقدس در جامعه امروز باید کلام اثربخش خود را بروز دهند.

وی با اشاره به اینکه سوءاستفاده برخی از افراد که در دوران مقدس وارد میدان نشدند و امروز خود را از دغدغه‌مندان انقلاب می‌دانند قابل قبول نیست خاطرنشان کرد: اگر رشادت و جانفشانی عظیم رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس نبود امروز برخی از افراد مسئولیت‌های بزرگ نداشتند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اشاره به اینکه یادگاران دوران دفاع مقدس امروز در پاسداری از آرمان‌های نظام و انقلاب پیشتاز هستند خاطرنشان کرد: پاسداری جایگاه ویژه یادگاران دوران دفاع مقدس امذوز از وظایف تمامی ملت ایران است.

سالاری با بیان اینکه امنیت و آرامش حاکم بر کشور از رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس و این امر موجب می‌شود که این یادگاران در ابعاد مختلف جامعه اثرگذار باشند گفت: رزمندگان دوران دفاع مقدس باید به مسئولان تذکر دهند و هیچ‌ کسی نباید از انتقاد، تذکر و راهنمایی این بزرگمردان در امان باشد.

انتهای پیام/ش


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads