کد خبر: 16128 - تاریخ: دوشنبه، 7 ژانویه 2013 - 15:00

سوء استفاده سیاسی از سایت جماران!

خوبان خبر: وقتی مسئولین موسسه در ظاهر چنین سوء استفاده ای می کنند، آیا این سوال ایجاد نمی شود که در خفا چه می کنند؟!! آیا شائبه سوء استفاده های بزرگ در پنهان به وجود نمی آید؟!!

به گزارش خوبان،  نویسنده وبلاگ «شاخص» در اخرین پست خود نوشت: مجمع روحانیون مبارز با صدور پیامی ارتحال عالم ربانی آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی را تسلیت گفت. از آنجا که سایت اطلاع رسانی این تشکل سیاسی اصلاح طلب فعال نمی باشد، این پیام توسط پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران مورخ 15 دی 1391 منتشر گردید.

حال چند سوال:

1 – پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران که وابسته به موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام(ره) می باشد و از پول بیت المال اداره می شود، بر اساس کدام شاخص حضرت امام(ره)، رسانه خود را در اختیار یک حزب سیاسی اصلاح طلب (با سوابق روشن در فتنه 88) قرار داده است؟

2 – آیا بخاطر این که سرپرست و دو نفر از معاونین مهم این موسسه از اعضای شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز هستند، استفاده از امکانات این موسسه را برای منافع سیاسی آنها جایز می کند؟! آیا این نوعی سوء استفاده نمی باشد؟!

3 – وقتی مسئولین موسسه در ظاهر چنین سوء استفاده ای می کنند، آیا این سوال ایجاد نمی شود که در خفا چه می کنند؟!! آیا شائبه سوء استفاده های بزرگ در پنهان به وجود نمی آید؟!!

4 – اگر پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، منسوب به بیت امام(ره) و موظف به انعکاس اخبار این بیت می باشد پس چرا پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز را منتشر می کند؟ مگر آقایان مجمع روحانیون مبارز را جزو بیت امام(ره) می دانند؟! آیا این کار سوء استفاده ابزاری از نام امام(ره) نمی باشد؟! آیا این قبیل کارها صلاحیت مسئولین موسسه زیر سوال نمی برد؟


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads