کد خبر: 161259 - تاریخ: پنج‌شنبه، 15 فوریه 2018 - 18:43

رئیس آموزش و پرورش خمام :

برگزاری جشنواره جابربن حیان با حضور 650 دانش آموز در خمام+ تصاویر

هفتمین نمایشگاه منطقه‌ای جشنواره جابربن حیان ظهر امروز با به نمایش گذاشتن 233 طرح از 650 دانش آموزان ابندایی منتخب در مدرسه شهدای هفتم تیر اشکیک افتتاح یافت.

به گزارش خوبان؛ هفتمین نمایشگاه منطقه‌ای جشنواره جابربن حیان ظهر امروز با به نمایش گذاشتن 233 طرح از 650 دانش آموزان ابندایی منتخب در مدرسه شهدای هفتم تیر اشکیک افتتاح یافت.

در این آیین گشایش این جشنواره محمود کنعانی رئیس آموزش و پرورش خمام  اظهار داشت:جشنواره پروژه های دانش آموزی یکی از محورهای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که توجه ویژه ای را در نظام آموزشی به خود معطوف کرده است.

رئیس آموزش و پرورش خمام هدف از جشنواره جابربن حیان را تقویت کارگروهی و پرهیز از ایجاد رقابت بین دانش آموزان و معلمان و اولیا ذکر کرد و گفت: باید تلاش کرد تعداد بیشتری از دانش آموزان در این جشنواره شرکت کنند تا با کار گروهی زمینه پرورش خلاقیت در آنها ایجاد شود.

محمود کنعانی با تاکید بر اینکه جشنواره جابربن حیان مقدمه‌ای از برگزاری جشنواره خوارزمی است‏ افزود: دانش‌آموزان با مطرح کردن ایده‌هایی که جنبه خلاقیتی دارد می‌توانند با کمک معلمان خود طرح‌هایی به جشنواره ارائه دهند.

به گغته وی، جشنواره جابربن حیان یک رقابت سالم و هیجان انگیز علمی بین دانش آموزان دوره ابتدایی است که طی آن پروژه های علمی دانش آموزان در قالب نمایشگاه های علمی ارائه و داوری می شود.

انتهای پیام/ش


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. سپهر
     | 2018/02/15 - 18:57
    پاسخ
    0
    -1

    سلام من یکی از کسایی هستم ک دارم سرود میخونم توی اختتامیه جابربن حیان ولی اصلا تو عکسها نیستم دارین عکس میندازین سعی کنین همه بیفتن تو عکس

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads