کد خبر: 161205 - تاریخ: چهارشنبه، 14 فوریه 2018 - 11:49

استاندار گیلان

به مدیری که به جوانان اعتماد نکند بنده به او اعتماد نخواهم کرد

استاندار گیلان با تاکید بر استفاده از ظرفیت جوانان متذکر شد: کسی که به جوانان اعتماد نکند بنده به آن مدیر اعتماد نخواهم کرد.

به گزارش خوبان، سالاری صبح امروز در جلسه شورای اداری استان گیلان در سالن الغدیر استانداری گیلان با قدردانی از مردم و مسئولین از حضور در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: مردم به انقلاب اسلامی پایبند و در ایام غیر از دهه فجر نیز پایبندی خود را به انقلاب اسلامی اعلام کرده و می‌کنند.

وی بابیان اینکه شکوه مردم در 22 بهمن اعلام حضور به‌موقع بود افزود: حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن مسئولیت ما را بیشتر کرده و باید برای حل مشکلات بیشتر تلاش کنیم.

استاندار گیلان بابیان اینکه مردم با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی انقلاب کردند گفت: ملت ایران از استقلال و آزادی بسیار بالایی برخوردارند و در مشارکت‌ها و سایر عرصه‌های ملی جمهوریت این نظام را تائید کرده‌اند.

سالاری حوزه سیاسی و امنیتی را مهم‌ترین و سخت‌ترین بخش کار در استان نام برد و بیان کرد: اگر نتوانیم در حوزه سیاسی و امنیتی موفق شویم نباید انتظار داشته باشیم که توسعه‌ای در بعد اشتغال، عمران و فرهنگی ایجاد می‌شود.

وی مهم‌ترین کار در حوزه مدیریت سیاسی امنیتی استان را ایجاد فضای مناسب برای اعضای شورای تأمین برشمرد و افزود: باید شرایطی در استان فراهم شود که اقدامات عمرانی در استان با شدت بیشتری صورت بگیرد.

استاندار گیلان با اشاره به دغدغه دولت در جوان کردن دستگاه‌ها و استفاده از بانوان در بخش‌های مدیریتی تصریح کرد: استفاده از جوانان و بانوان در برخی از دستگاه‌ها رضایت‌بخش بوده و لازم هست مدیران از جوانان در کنارشان بیشتر استفاده کنند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با تاکید بر اینکه نباید مدیران از گذاشتن یک جوان در کنار خود احساس ترس کنند افزود: زمانی در کشور 23 ساله‌ها استاندار و فرمانده لشکر بودند و اگر قرار باشد برخی مدیران از جوانان استفاده نکنند و آن‌ها را کنار بگذارند ما آن‌ها را کنار خواهیم گذاشت.

سالاری با تاکید بر اینکه در انتصابات ما به کسی سرویس شخصی نمی‌دهیم بیان کرد: اگر زمانی یک مدیری در استان تغییر کرد تنها ملاک ما خدمت به مردم و هماهنگ بودن باسیاست‌های دولت است.

وی افزود: استان به مدیرانی نیاز دارد که در منصب و مدیرت خود از سرویس دادن به قوم و آشنا و یا وابسته‌های خود در ساعات اداری و چارچوب آن خودداری کند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان بابیان اینکه همه قبول دارند که کاستی‌هایی در حوزه اشتغال و رونق اقتصاد وجود دارد گفت: لازم هست کسانی که در خارج از محدوده دولت هستند در رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال بیشتر تلاش کنند.

سالاری اولویت اصلی استان را گردشگری و کشاورزی برشمرد و اظهار کرد: باید اقدامات حوزه بوم گردی و کشاورزی استان گیلان شتاب بیشتری بگیرد.

وی با اشاره به نشست روز گذشته استانداران سراسر کشور با رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: تمامی تسهیلات اشتغال باید به‌سرعت جذب شود و از دادن تسهیلات اشتغال با در نظر گرفتن تعارف پرهیز شود.

استاندار گفت: وقتی تسهیلاتی با تعارف ارائه شود در پی آن شغلی ایجاد نخواهد شد و فرد وام‌گیرنده بدهکار نیز خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با تاکید بر اینکه همه ظرفیت‌های استان باید در اختیار ایجاد اشتغال قرار بگیرد افزود: وجود منابع طبیعی برای استان فرصت هستند و در عرصه جنگل‌ها که نیاز به گردشگری و یا حتی کشاورزی وجود دارد هیچ محدودیتی نیست.

 

اتتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads