کد خبر: 161119 - تاریخ: سه‌شنبه، 13 فوریه 2018 - 08:37

عضو فراکسیون امید مجلس:

مشکلات عدیده کشور ناشی از سوء مدیریت‌ها است

عضو مجمع نمایندگان گیلان با تاکید بر اینکه بخش اعظم مشکلات عدیده کشور ناشی از سوء مدیریت‌ها است خاطرنشان کرد: سوء مدیریت‌های موجود ربطی به این دولت و دولت غیر ندارد و بر همه آشکار هست که کشور از سوء مدیریت‌ها در رنج و عذاب است و باید این نوع از ضعف در نظام اسلامی رفع و جبران شود.

به گزارش خوبان، محمدصادق حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در رشت با اشاره به حضور پرشکوه امت در راهپیمایی تماشایی 22 بهمن اظهار کرد: ملت ایران با حضور انبوه و پرشکوه خود در راهپیمایی روز 22 بهمن‌ماه کار بسیار عظیمی را به ثمر رساندند.

وی با اشاره به فشارها و هجمه‌های آمریکا به ملت ایران و تلاش برای ناامید کردن ملت از انقلاب اسلامی افزود: بااینکه آمریکا پیوسته در تلاش هست تا نظام را ناکارآمد جلوه دهد و از اختلاف‌ها بین مسئولان با مسئولان و مردم با مسئولان بگوید اما حضور ملت در راهپیمایی تودهنی بسیار محکم به دهن‌کجی‌های دشمنان بود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی حضور مردم در راهپیمایی را بی‌نظر توصیف کرد و گفت: امت اسلامی ایران نقش خود را در انقلاب اسلامی درست ایفا کرد و همین مسئله مسئولیت مدیران و مسئولان را مضاعف کرده است.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه مسئولان با مشاهده این حضور پرشکوه باید برای رفع دغدغه‌های مردم بیشتر تلاش کنند تصریح کرد: مردم باوجود مشکلات بیکاری، گرانی، اقتصادی و معیشتی فراوان در راهپیمایی 22 بهمن حضوری بی‌سابقه داشتند که وظیفه مسئولان را سنگین‌تر می‌کند.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان صاحب اصلی انقلاب اسلامی را مردم نام برد و بیان کرد: مردم با حضور حداکثری خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که اگر از من نماینده مجلس کاستی و یا ناکارآمدی ببینند به‌پای انقلاب ننویسند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به معنای عدم وجود مشکلات و کاستی‌ها نیست بلکه مردم در سخت‌ترین حالت انقلاب را به همه‌چیز ترجیح می‌دهند.

حسنی تاکید کرد: مسئولان باید پاسخی حداقل به‌اندازه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن در حل مشکلات جامعه بدهند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به‌پیش بینی رهبر معظم انقلاب از خلق حماسه تماشایی در راهپیمایی 22 بهمن افزود: عین آنچه مقام عظمای ولایت پیش‌بینی کرده بودند مردم در 22 بهمن خلق کردند که بیانگر مقبولیت بالای ولایت، انقلاب و جمهوری اسلامی در بین آحاد جامعه است.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با تاکید بر اینکه بخش اعظم مشکلات عدیده کشور ناشی از سوء مدیریت‌ها است خاطرنشان کرد: سوء مدیریت‌های موجود ربطی به این دولت و دولت غیر ندارد و بر همه آشکار هست که کشور از سوء مدیریت‌ها در رنج و عذاب است و باید این نوع از ضعف در نظام اسلامی رفع و جبران شود.

حسنی با اشاره به ظرفیت‌ها و سرمایه‌های عظیم ایران افزود: ایران کشوری غنی و ثروتمند است و از بابت مراودات تجاری و مالی نیز مشکلی ندارد و اگر تنها ضعف مدیریتی در کشور اصلاح شود ایرانی آباد را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/3400


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads