کد خبر: 161093 - تاریخ: سه‌شنبه، 13 فوریه 2018 - 02:03

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:

مردم با حضور میلیونی خود در راهپیمایی 22 بهمن وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده‌اند/ به جای سند 2030 باید حدیث ثقلین تدریس شود

پروایی در خطاب به مسئولین قوای سه‌گانه جمهوری اسلامی ایران گفت: مردم با حضور میلیونی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده‌اند و اکنون نوبت مسئولین قوای سه‌گانه جمهوری اسلامی ایران است تا در راستای برطرف کردن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم قدمی بردارند.

به گزارش خوبان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد پروایی امشب در مراسم ویژه سخنرانی در آستانه شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در مسجد فاطمیه بقعه آقاباباحسن(ع) تازه‌آباد خواچکین اظهار کرد: ملت ایران با تمام مشکلات زمان‌سنج بوده و در تمام صحنه‌ها از نظام و انقلاب اسلامی پشتیبانی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه راهپیمایی باشکوه روز گذشته 22 بهمن، شور و شعور ملت آزاده، انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی را به جهانیان مخابره کرد تصریح کرد: حضور حماسی ملت غیرت‌مند ایران در راهپیمایی شکوه‌مند 22 بهمن، مورد تقدیر مقام معظم رهبری و مراجع تقلید قرار گرفت.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری پشتیبانی از نظام و انقلاب اسلامی را یکی از پیام‌های راهپیمایی روز گذشته ملت غیور ایران دانست و خاطرنشان کرد: تا زمانی‌که مردم انقلابی و غیور ایران از نظام و انقلاب اسلامی پشتیبانی کنند به این کشور هیچ‌گونه آسیبی وارد نمی‌شود.

پروایی در خطاب به مسئولین قوای سه‌گانه جمهوری اسلامی ایران گفت: مردم با حضور میلیونی خود در راهپیمایی 22 بهمن وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده‌اند و اکنون نوبت مسئولین قوای سه‌گانه جمهوری اسلامی ایران است تا در راستای برطرف کردن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم قدمی بردارند.

نماینده گیلانی مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ملت ایران در اوج مشکلات به نظام و انقلاب اسلامی پشت پا نزده‌اند و این اقدام مردم جای قدردانی دارد گفت: مردم ایران امسال به‌دوراز هیاهوی شبکه‌های مجازی، ماهواره‌ای و تبلیغات دشمن در صحنه حضوری گسترده‌داشته و بهتر از سال‌های گذشته ظاهر شدند.

پروایی با تأکید براینکه ملت ایران خوب و بد را از هم تشخیص می‌دهند، اما در فتنه حق و باطل با هم مشتبه شده و آب گل‌آلود می‌شود افزود: یک عده از خواص در سال 88 به دلیل نداشتن بصیرت در دام فتنه افتادند و اگر باز مسئولین از جریان فتنه غفلت کنند ممکن است باز مساجد و حوزه‌های علمیه را به آتش بکشند.

 

 

 

انتهای پیام/3400


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads