کد خبر: 160804 - تاریخ: شنبه، 10 فوریه 2018 - 15:02

طی مراسمی ؛

از برترین های دانش آموزی علمی، ورزشی و فرهنگی بخش خمام تجلیل شد

صبح امروز در مراسمی با حضور مسئولین، از ۱۰۰ دانش آموز برتر بخش خمام در مسابقات فرهنگی، ورزشی، علمی و کنکور ۹۶ در کانون شهید حق شناس این تجلیل تجلیل شد.

به گزارش خوبان؛ صبح امروز در مراسمی با حضور حاجتی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان ، اسفندیار ضیائی، مدیر کل کانون استان گیلان و  مسئولین بخش خمام  از 100 دانش آموز برتر بخش خمام در مسابقات فرهنگی، ورزشی، علمی و کنکور 96 در کانون شهید حق شناس این شهر تجلیل شد.

 در این مراسم مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با تبریک ایام ا… دهه فجر، گفت: امام خمینی (ره) با مبارزات چند ساله خود جمهوری اسلامی، استقلال و آزادی را به مردم ایران هدیه دادند. وی افزود: معمار کبیر انقلاب اسلامی با توکل بر خداوند متعال و تکیه بر مردم بر نظام سلطنتی شاهنشاهی را واژگون کرد.

پمهدی حاجتی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نقش نوجوانان و جوانان در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: نوجوانان و جوانان با تحلیل درست خود از راه امام (ره) و انقلاب اسلامی، همواره در صحنه مبارزات حضور داشته اند و آنان در جنگ هشت سال دفاع مقدس نشان دادند که همراه و  پیرو امام (ره) هستند.

وی از وظایف دستگاه تعلیم و تربیت آشنا سازی آینده سازان این مملکت با سیره امام (ره) دانست و تصریح کرد: مدرسه به عنوان یک کانون امام (ره) شناسی و عرضه خدمات تربیتی باید دفاع از ارزشها را در دانش آموزان نهادینه کند و مسیر سیره امام را از طریق مربیان دارای فضایل به دانش آموزان ترسیم نمایند.

در ابتدای این مراسم محمود کنعانی  رئیس اداره آموزش و پرورش خمام گفت: این بخش دارای ظرفیت بسیار بالایی است و امروز تنها گوشه ای از موفقیت های کسب شده توسط دانش آموزان منطقه مورد تجلیل قرار گرفته می شود.

وی افزود : موفقیت بدست آمده حاصل برنامه ریزی و تلاش های مدیران، معلمان، مشاوران و همه دلسوزان حوزه تعلیم و تربیت است.

در این مراسم  100  دانش آموز برگزیده  کنکور سراسری، مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی در  سال 1396 تجلیل شد.

 

 

 

انتهای پیام/7778


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads