کد خبر: 160652 - تاریخ: جمعه، 9 فوریه 2018 - 00:03

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان:

ایجاد مرکز درمانی در خمام از انتظارات بازنشستگان این بخش است

جمیل حق‌پرست با اشاره به اینکه ایجاد مرکز درمانی در خمام شهرستان رشت از دیگر انتظارات بازنشستگان است بیان کرد: با حمایت فرماندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی می‌توان این انتظار به‌جا را پیگیری و به مرحله عملیاتی درآورد.

ّبه گزارش خوبان، جمیل حق‌پرست امشب در همایش تجلیل از بازنشستگان خمام و خشکبیجار در کانون شهید حق‌شناس خمام این شهرستان با تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: درراه این انقلاب، خون‌های زیادی ریخته شده است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان گیلان حضور در جمع بازنشستگان خمام و خشکبیجار را یک توفیق بسیار بزرگ دانست و تصریح کرد: امیدواریم با کمک یکدیگر بازنشستگان کشور که ذخیره‌ای سرشار از تجربه و علم هستند را حفظ و سرپا نگه‌داریم.

وی با اشاره به اینکه در طول تاریخ اسلام قیام‌های مختلفی علیه ظلم و ستم صورت گرفته است که بسیاری از آن‌ها در نطفه خفه‌شده‌اند خاطرنشان کرد: انتقام تمام خون‌های به‌ناحق ریخته شده در طول تاریخ توسط بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و مردم گرفته شد.

وی با اذعان به غیردولتی بودن سازمان تأمین اجتماعی گفت: این سازمان بدون استفاده از بودجه دولت با کسر حق بیمه از کارگاه‌ها در حال انجام وظایف و تعهدات قانونی خود بوده و این تعهدات در کسب معاش و تأمین اقتصاد خانواده‌ها بسیار تأثیرگذار است.

حق‌پرست درآمد سالانه تأمین اجتماعی استان گیلان از محل درآمد وصولی بیمه‌ها را حدود یک هزار و 100 میلیارد ریال دانست و افزود: از آغاز سال جاری تاکنون یک هزار و 800 میلیارد تومان در بخش بیمه‌ای پرداخت‌شده است و خود این عدد، وضعیت تأمین اجتماعی استان گیلان را روشن می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ایجاد مرکز درمانی در خمام شهرستان رشت از دیگر انتظارات بازنشستگان است بیان کرد: با حمایت فرماندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی می‌توان این انتظار به‌جا را پیگیری و به مرحله عملیاتی درآورد.

 

انتهای پیام/888


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads