کد خبر: 16040 - تاریخ: یکشنبه، 6 ژانویه 2013 - 11:30

فرمانده انتظامی انزلی:

شکارچی انزلی شکار دوستش شد

خوبان خبر: فرمانده انتظامی انزلی گفت: دو شکارچی که در مرداب انزلی به دنبال شکار بودند یکی از آنها با شلیک گلوله دیگری را از پای درآورد.

به گزارش خوبان به نقل از فارس، رحیم شعبانی عصر امروز در جلسه انتظامی این شهرستان درباره مصدومی که از ناحیه سینه، شکم، گلو و ران پا مورد اصابت گلوله‌های ساچمه‌ای اسلحه شکاری قرار گرفته و برای مداوا به بیمارستان منتقل شده بود، اظهار کرد: این مصدوم قبل از فوت در تحقیقات ماموران انتظامی مستقر در بیمارستان گفت که حین شکار در مرداب و پیاده شدن از قایق به دلیل سهل‌انگاری در نحوه حمل سلاح، با شلیک اسلحه مصدوم شده است.

وی ادامه داد: از آنجا که وضعیت مصدوم وخیم بود، تلاش پزشکان برای درمان مصدوم موثر واقع نشد و قربانی در بیمارستان فوت کرد.

این مسئول با بیان اینکه کارآگاهان آگاهی انزلی با توجه به اظهارات مشکوک قربانی تحقیقات خود را برای روشن شدن این موضوع آغاز کردند، اذعان کرد: تحقیقات کارآگاهان، تکذیب اظهارات متوفی را اثبات کرد و فاصله اصابت گلوله حدود 30 متر تعیین شد.

وی گفت: گروه‌های عملیاتی در سیر تحقیقات تکمیلی خود به دوست قربانی که وی را به بیمارستان منتقل کرده بود مشکوک شدند و با دستگیری وی به راز تکذیب اظهارات این شکارچی قبل از فوتش پی بردند.

شعبانی افزود: متهم مذکور در تحقیقات پلیسی به غیر عمد بودن عمل خود و با تصور اینکه دوستش در تاریکی جنگل حیوان وحشی است، او را مورد شکار خود قرار داده است، اعتراف کرد.

وی یادآور شد: این متهم با تشکیل پرونده و اسلحه کشف شده به مقام قضایی معرفی و به اتهام قتل غیر‌عمد راهی زندان شد.

 

انتهای پیام/37


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads