کد خبر: 160358 - تاریخ: سه‌شنبه، 6 فوریه 2018 - 08:30

معاون رئیس جمهور عنوان کرد:

هدف گذاری ایجاد یک میلیون و 33 هزار فرصت شغلی در بودجه 97

معاون رئیس جمهور، از هدف گذاری دولت در بودجه سال 97 برای ایجاد یک میلیون و 33 هزار فرصت شغلی خبر داد.

به گزارش خوبان، ذکتر محمدباقر نوبخت در مراسم بهره برداری همزمان 152 کیلومتر راه روستایی استان در روستای شالمای شفت، با اشاره به اینکه در توسعه راه ها آن مسیرهایی که برای مردم مشکلاتی ایجاد کرده در اولویت قرار دارند گفت: با توجه به اهمیت موضوع بهسازی راه های روستایی شهرستان شفت با جدیت از فردا آغاز شود و منابع اعتباری آن نیز تامین و پرداخت می شود.

وی درخصوص تکمیل پروژه راه شفت – زنجان نیز افزود: با توجه به اینکه خود را به عشایر بدهکار می دانیم در صورت عدم وجود مشکلات زیست محیطی و حضور عشایر در این مسیر آمادگی احداث راه عشایری و تامین اعتبارات آن وجود دارد.

معاون رئیس جمهور، با اشاره به سد لاسک شهرستان شفت خاطرنشان کرد: برای تکمیل فرآیند احداث این سد اگر مشکلی وجود نداشته باشد، در کوتاه ترین زمان آن را اجرایی می کنیم.

وی با بیان اینکه برای اشتغال جوانان وظیفه بزرگی داریم، افزود: در بودجه سال 97 برای ایجاد یک میلیون و 33 هزار فرصت شغلی، برنامه ریزی و بودجه تعریف شده و اگر نیاز به تقویت اعتبار داشته باشد، انجام می گیرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه، همچنین به وضعیت چایکاران استان های شمالی اشاره و اضافه کرد: آنچه سهم دولت از پرداخت مطالبات چایکاران بوده، پرداخت شده و چنانچه مطالبه ای در این خصوص باقی مانده اعلام شود تا پرداخت گردد.


انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads