کد خبر: 160297 - تاریخ: دوشنبه، 5 فوریه 2018 - 17:24

قاتل در یک قدمی طناب دار

حکم اعدام قاتل اهورای ۲ ساله به اجرای احکام ارسال شد

حکم قصاص نفس قاتل اهورای ۲ ساله تایید شد. در این حکم تفخیذ متهم نیز تایید شده است. این قاتل ۲۷ که ناپدری مقتول بود ۲۲ مهرماه کودک را به شکل فجیعی به قتل رساند.

به گزارش خوبان؛ حکم قصاص نفس قاتل اهورای ۲ ساله تایید شد. در این حکم تفخیذ متهم نیز تایید شده است. این قاتل ۲۷ که ناپدری مقتول بود ۲۲ مهرماه کودک را به شکل فجیعی به قتل رساند.

بهروز عزیزی فرد وکیل پدر مقتول در گفت‌و‌گو با خبرگزاری برنا اعلام کرد: امروز خبر تایید حکم قصاص نفس قاتل اهورا و ارسال آن به دایره ارجاع به وکلای پرونده اعلام شد و به زودی مجتبی قربانزاده حدودا ۲۸ ساله قاتل اهورای ۲ ساله به دار مجازات آویخته خواهد شد.

برپایه این خبر، روز شنبه ۲۲مهر صدای فریاد‌های نحیف کودک معصوم از خانه‌ای دریکی ازمحله‌های رشت به گوش همسایه‌ها رسید. آن‌ها که بشدت نگران شده بودند شتابان خود را مقابل خانه مورد نظررساندند، اما تلاش برای بازکردن در خانه بی‌فایده ماند. به همین خاطرمردم نگران با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و کمک فوری خواستند.

مأموران پس از رسیدن به خانه مورد نظر، وقتی با دربسته روبه‌روشدند و ازهمسایه‌ها شنیدند که درخانه اتفاق هولناکی رخ داده است، ازطریق حیاط وارد خانه شده و به محض ورود به داخل ساختمان با پیکر خون آلود و عریان «اهورا» کوچولو روی زمین روبه‌روشدند. این درحالی بود که قاتل بی‌تفاوت روی مبل نشسته بود.

بلافاصله هماهنگی لازم برای انتقال کودک معصوم به بیمارستان «پورسینا» رشت صورت گرفت و تلاش تیم درمانی برای نجات پسرکوچولو آغازشد. ازطرف دیگربا اعلام موضوع به بازپرس کشیک دادسرا، متهم پرونده کودک آزاری دستگیر و راهی کلانتری شد، اما صبح دوشنبه ۲۴ مهر، از بیمارستان خبر رسید پسرکوچولو بر اثر شدت جراحت‌های وارده جان باخته است.

عصریکشنبه ۲۳ مهر متهم بازداشت شد و درحضورکارآگاهان پلیس شهر رشت اعتراف کرد که پسرخوانده‌اش را مورد آزار و اذیت قرار داده و زمانی که کودک از درد و خونریزی زیاد گریه می‌کرده چند بار سر «اهورا» را به دیوار کوبیده و…

پیکر کودک جان باخته نیزبرای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی انتقال یافت تا علت اصلی مرگ روشن شود. بررسی‌های مقدماتی پزشکی قانونی هم نشان داد کودک بشدت مورد تعرض قرارگرفته است. همچنین روی بدن وصورتش آثار کبودی شدید به چشم می‌خورد، ضمن اینکه دنده‌های پسرکوچولوهم شکسته و گوش‌های او وحشیانه پیچانده شده بود.

 

انتهای  پیام/5558


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads