کد خبر: 16020 - تاریخ: شنبه، 5 ژانویه 2013 - 19:30

توزیع توتون‌های قلیان با طعم مشروبات الکلی در سطح برخی از شهرستانهای گیلان

خوبان خبر: اخیراً توتون هایی با طعم مشروبات الکلی در سطح برخی از شهرستانهای استان گیلان توزیع گردیده است و به تازگی در بسیاری از قلیان سراهای سطح استان، افراد مبادرت به استعمال از این نوع توتون که همراه با طعم مشروبات الکلی می باشد، می نمایند.

به گزارش خوبان به نقل از 8 دی، اخیراً توتون هایی با طعم مشروبات الکلی در سطح برخی از شهرستانهای استان گیلان توزیع گردیده است و به تازگی در بسیاری از قلیان سراهای سطح استان، افراد مبادرت به استعمال از این نوع توتون که همراه با طعم مشروبات الکلی می باشد، می نمایند.

wsz81o7u

به نظر میرسد که عدم نظارت کافی از سوی نهادهای مسئول، چنین مکان ها یی را تبدیل به محیط امنی برای دختران و پسران جهت انجام روابط نامتعارف، مصرف مشروبات الکلی و … نموده است که این امر توجه و دغدغه مندی بیش از پیش مسئولین امر را میطلبد.

لازم به ذکر است که متاسفانه طی سال‌های گذشته، مصرف قلیان بطور قابل توجهی در کشورمان افزایش یافته است. سازمان بهداشت جهانی بعد از اعلام همه‌گیری در حال رشد مصرف سیگار که در دهه گذشته بارها و بارها تکرار کرده بود، در چند سال گذشته اذعان کرده است که با همه‌گیری دیگری از دخانیات به نام « قلیان» روبه‌رو هستیم.طبق گزارش سازمان بهداشت جهانی، دود قلیان حداقل حاوی همان مقدار مواد سمی است که دود سیگار دارد و مصرف آن برای سلامتی فرد و دیگران مضر است.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads