کد خبر: 160186 - تاریخ: یکشنبه، 4 فوریه 2018 - 16:05

به مناسبت دهه فجر/

15 پروژه عمرانی در بخش لشت نشاء افتتاح شد

در چهارمین روز از دهه مبارک فجر 15  پروژه بخش لشت نشاء با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان رشت, بخشدار و جمعی از مسوولین ادارات   به بهره برداری رسید.

به گزارش خوبان؛ در چهارمین روز از دهه مبارک فجر 15  پروژه بخش لشت نشاء با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان رشت, بخشدار و جمعی از مسوولین ادارات   به بهره برداری رسید.

 سید محمد احمدی  در حاشیه افتتاح این طرح ها بابیان اینکه انقلاب اسلامی حاصل زحمات و خون های پاک شهدا هستند گفت : انقلاب اسلامی کشور ما با انقلاب دیگر تفاوت دارد و آنچه که این تفاوت را ایجاد میکند عناصری مانند رهبری , مذهب و مردم است.

احمدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نشئات گرفته از قیام امام حسین(ع) است افزود: مهمترین و برجسته ترین مسئله ای که انقلاب اسلامی ایران را از دیگر انقلاب های جهان جدا میسازد حضور همیشه در صحنه مردم است.

وی ادامه داد: با همه محدودیت ها و تحریم ها و بد اخلاقی هایی که غرب انجام میدهد علتش این است که نمی تواند خدشه ای بر اعتقادات و باور مردم نسبت به انقلاب اسلامی ایجاد کند و شاهد هستیم که هر سال حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن باشکوه تر از سال گذشته است.

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت افزود :در بخش لشت نشاء  به مناسبت دهه مبارک فجر 15 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 40میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

احمدی گفت : این پروژه ها شامل افتتاح خانه بهداشت, بهره برداری از 711 متر کابل خود نگهدار  , نصب تراس , بهسازی روکش و آسفالت راه روستایی , بهره برداری از مسکن مدد جویان بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت یادآور شد : باید با همکاری و هم افزایی در روستاها و حمایت ازآنها سبب کاهش مهاجرت روستا نشیینان به شهر شویم و از فضای بکر و طبیعیت زیبای بخشهای شهرستان رشت در افزایش گردشگری استفاده کنیم.

 

 

 

 

انتهای پیام/45


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads