کد خبر: 159928 - تاریخ: جمعه، 2 فوریه 2018 - 00:47

مدیر حوزه‌های علمیه استان گیلان در خمام ؛

اشتغال یکی از مهم‌ترین مشکلات جامعه است/ شهدای روحانی حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را وظیفه خود می‌دانستند

حجت الاسلام انصاری با اشاره به اینکه ایران اسلامی در موقعیتی قرار دارد که امر اشتغال یکی از مهم‌ترین مشکلات جامعه است گفت: تعداد زیادی از جوانان تحصیل‌کرده به دلیل نبود شغل مناسب خانه‌نشین شده‌اند که این مشکل در صورت انجام درست کار قوای سه‌گانه حل می‌شود.

به گزارش خوبان؛ یادواره شهدای 16 شهید روحانی بخش‌های خمام، خشکبیجار و لشت‌ نشا شامگاه پنج شنبه در مسجد جامع خمام برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلیمین انصاری مدیر حوزه‌های علمیه استان گیلان در این مراسم با بیان اینکه مقام شهدا بالا بوده و تمام مقام‌ها را با مقام شهدا می‌سنجند تصریح کرد: شهدا جهت دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و صیانت تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران انتخابی آگاهانه داشته و در انتخاب این راه، آیات کلام‌الله را مدنظر قرار داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی در موقعیتی قرار دارد که امر اشتغال یکی از مهم‌ترین مشکلات جامعه است گفت: تعداد زیادی از جوانان تحصیل‌کرده به دلیل نبود شغل مناسب خانه‌نشین شده‌اند که این مشکل در صورت انجام درست کار قوای سه‌گانه حل می‌شود.

مدیر حوزه‌های علمیه استان گیلان با اشاره به اینکه ایران در دوران قبل از انقلاب به لحاظ صنایع نظامی، دفاعی، علمی و خدماتی وابسته کشورهای اروپایی بود افزود: طرز فکر مسئولین دولت در دوران قبل از انقلاب این بود که مردم ایران قادر به تولید صنایع داخلی موردنیاز کشور نیستند.

به گفته وی شهدای روحانی حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را وظیفه خود می‌دانستند.

انصاری با بیان اینکه استکبار جهانی و منافقین جهت تحت‌تأثیر قرار دادن جوانان سیاه‌نمایی‌های عجیبی علیه انقلاب اسلامی انجام می‌دهند گفت: مقایسه شرایط دوران قبل از انقلاب با دوران بعد از انقلاب به ملت شریف ایران امید و نشاط می‌بخشد.

 

انتهای پیام /


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. سید
     | 2018/02/2 - 13:13
    پاسخ

    با عرض سلام
    یاد و خاطره شهیدان مخصوصا شهدای روحانی چراغ راه ما هستند ، به کوری چشم منافقان و ضد انقلاب امسال جشن انقلاب با شکوه تر برگزار میشود، زنده با جمهوری اسلامی ایران ، پابنده باد رهبر آزادگان جهان امام خامنه ای عزیز، درود بر خار چشم دشمنان انقلاب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ، خار و ذلیل باد بدخواهان شما عزیزان .

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads