کد خبر: 159879 - تاریخ: پنج‌شنبه، 1 فوریه 2018 - 14:47

رژه موتوری و ماشین آلات کشاورزی به مناسبت آغاز دهه فجر در لشت نشا برگزار شد

در نخستین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و سالروز ورود معمار کبیر انقلاب به وطن، رژه خودرویی و موتوری با حضور مردم، مسئولان بخش لشت نشا گزار شد. 

به گزارش خوبان ؛ در نخستین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و سالروز ورود معمار کبیر انقلاب به وطن، رژه خودرویی و ماشین آلات کشاورزی با حضور مردم، مسئولان بخش لشت نشا گزار شد.

علامرضا علیجانی بخشدار لشت نشا در حاشیه این آیین به خبرنگار ما گفت: انقلاب اسلامی نعمتی است که خداوند به ملت ایران عطا کرد و امروزه وظیفه همه پاسداری از انقلاب شکوهمند اسلامی است و باید دستاوردهای آن را برای رهایی مسلمانان جهان به جهان اسلام صادر کنیم.

بخشدار لشت نشا ، مردمی بودن انقلاب اسلامی را از ویژگی های مهم این انقلاب دانست و اظهار کرد: مردمی بودن انقلاب اسلامی این انقلاب را با سایر انقلاب ها و قیام های قبل از خود متمایز می کند.

بازگشت حضرت امام خمینی (ره) به ایران در 12 بهمن 1357 واقعه‌ای در جریان انقلاب اسلامی ایران است که طی آن سال رهبر کبیر انقلاب پس از 14 سال تبعید به ایران بازگشت و در تهران مورد استقبال میلیون ها ایرانی قرار و این روز در تقویم رسمی ایران با عنوان آغازین روز دهه فجر، مشخص شده ‌است.

 

 

 

انتهای پیام/226


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads