کد خبر: 159873 - تاریخ: پنج‌شنبه، 1 فوریه 2018 - 14:09

فرمانده انتظامی استان گیلان:

خط انقلاب، خط دفاع از مستضعفان و مظلومان است

فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: خط انقلاب، خط دفاع از مستضعفان و مظلومان است.

به گزارش خوبان؛ سردار اسحاقی ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار داشت: دهه فجر با عزم و اراده عمومی ملت ایران در راستای حق‌طلبی و ظلم ستیزی پدید آمد.
این مقام ارشد انتظامی خودباختگی رژیم پهلوی در مقابل استکبار را یکی از عوامل سقوط این حکومت دانست و اضافه کرد: امروز ایران در جبهه نخست مبارزه با استکبار جهانی است.
وی دهه مبارک فجر را مقطع رستگاری ملت ایران توصیف کرد و افزود:‌ نهضتی که امام خمینی(ره) آغاز کرد، الگوی همه آزادی‌خواهان در جهان شد.
فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران همواره به معنویات متکی بوده است، تصریح کرد: چشم تمام دنیا هنوز هم به انقلاب ایران معطوف است.
سردار اسحاقی با تاکید بر اینکه وحدت، رمز پیروزی انقلاب اسلامی بوده است، خاطرنشان کرد:‌ خط انقلاب، خط دفاع از مستضعفان و مظلومان است.
این مقام ارشد انتظامی دهه فجر را فرصت مناسبی برای تجدید میثاق ملت با آرمان‌های انقلاب و تجدید قوای نیروهای انقلابی برشمرد و اظهار داشت: اقتدار و امنیت امروز ایران در سایه انقلاب به دست آمده و آحاد ملت باید برای حفظ این آرامش و ثبات تلاش کنند.
وی با بیان اینکه خداوند در قبال اعطای هر نعمتی ، تکلیفی متناسب با آن تعیین کرده است، تصریح کرد:‌ انقلاب اسلامی یک نعمت بزرگ بود و حفظ این میراث عظیم نیز یک تکلیف بزرگ به شمار می‌رود.
فرمانده انتظامی استان گیلان روحیه شهادت‌طلبی جوانان انقلابی را ستود و اضافه کرد: فرزندان راستین انقلاب اسلامی امروز در قامت مدافعان حرم، از اسلام پاسداری می‌کنند.
سردار اسحاقی با اشاره به تدین، تعهد و روحیه انقلابی مردم گیلان، خاطرنشان کرد: شهروندان گیلانی نیز همانند ساير مردم کشور قدرداني‌ خود را نسبت به بنيانگذار انقلاب اسلامي، مقام معظم رهبري و آرمان‌هاي اين نظام الهي نشان خواهند داد.

انتهای پیام/4512


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads