کد خبر: 159751 - تاریخ: چهارشنبه، 31 ژانویه 2018 - 09:36

بخشدار خمام:

افتتاح 25 پروژه با اعتبار 11 میلیارد تومان در دهه فجر/اولین رستوران اکواریومی استان گیلان در روستای دهنه سر خمام افتتاح می شود

علیرضا مسچیان اظهار کرد: همزمان با ایام فرخنده سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، تعداد 25 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری به ارزش 11 میلیارد تومان در بخش خمام افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

علیرضا مسچیان بخشدار خمام در گفت و گوی با خبرنگار خوبان خبر، ضمن گرامیداشت فرارسیدن دهه مبارک فجر و سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تسلیت به مناسب شهادت حضرت فاظمه زهرا (س) اظهار داشت:فجر یادآور روزهایی است که ملت سرافراز ایران با لبیک به ندای امام راحل(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و با تاکید بر وحدت و همدلی، انقلاب اسلامی را به سر منزل مقصود رساندند.

بخشدار خمام گفت: انقلاب اسلامی با اندیشه امام راحل و حمایت مردم پیروز شد لذا برنامه ها و جشن های ایام الله دهه فجر نیز باید با مشارکت پررنگ مردم برگزار شود.

بخشدار خمام با تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه گفت:با توجه به تقارن ایام فاطمیه با دهه مبارک فجر در برگزاری جشن ها باید حرمت این ایام حفظ شده و توجه به سیره و زندگی حضرت فاطمهرا(س) در این ایام مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: همزمان با ایام فرخنده سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، تعداد 25 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری به ارزش 11 میلیارد تومان در بخش خمام افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

علیرضا مسچیان ادامه داد : اولین رستوران اکواریومی در استان گیلان در روستای دهنه سر خمام نیز در دهه فجر امسال با حضور مسولین افتتاح می شود.

انتهای پیام/12256


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads