کد خبر: 159643 - تاریخ: دوشنبه، 29 ژانویه 2018 - 22:21

رئیس اداره آموزش و پرورش خمام خبر داد:

احداث پروژه دبستان ۶ کلاسه در روستای فشتکه اول

رئیس آموزش و پرورش خمام از احداث پروژه دبستان ۶ کلاسه در روستای فشتکه اول خبرداد.

به گزارش خوبان؛ محمود کنعانی رئیس اداره آموزش و پرورش خمام با اشاره به آخرین اقدامات صورت در خصوص دبستان ۶ کلاسه در روستای فشتکه اول به خبرنگار ما گفت: یکی از اولویت های اصلی آموزش و پرورش خمام احداث دبستان ۶ کلاسه در روستای فشتکه اول می باشد.
وی ادامه داد: در ابتدا قرار بود این دبستان به صورت ۳ کلاسه توسط اداره نوسازی مدارس استان احداث شود اما از آن جایی که این روستا در نزدیکی منطقه آزاد انزلی قرار دارد و در سال های آینده جمعیت این روستا با رشد چشم گیری مواجه خواهد شد، تصمیم گرفته شد که این مدرسه به صورت ۶ کلاسه احداث شود.
کنعانی با اشاره به نامناسب بودن زمین فعلی برای احداث مدرسه گفت: قرار بر این شد یکی از ساکنین این روستا زمین خود را با زمین در نظر گرفته معاوضه و زمین خود را در اختیار اداره نوسازی قرار دهد که این فرآیند انجام شده و روال خود را ادامه می دهد.
وی افزود: بلافاصه بعد از گذشت روال اداری کلنگ احداث این مدرسه را خواهیم زد.
وی در پایان اظهار داشت: با توجه به شرایط فعلی در خصوص حضور دانش آموزان در سال تحصیلی جدید باید جلسه ای با دهیار و شورای روستا گذاشته و در این خصوص تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/326


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads