کد خبر: 15962 - تاریخ: جمعه، 4 ژانویه 2013 - 22:41

امام جمعه ی خمام: آمريکا و جبهه غرب در سال 2012 در مقابله با ايران اسلامي هيچ دستاوردي نداشته اند.

خوبان خبر: سال 2012 که چند روز قبل به پايان رسيد از حيث رويارويي غرب با ايران اسلامي در زمينه هاي تهديد نظامي، درخواست مذاکره و تحريم هاي اقتصادي، هيچ دستاوردي بر آنها نداشته است.

به گزارش خوبان، نماز جمعه ی این هفته ی خمام ظهر امروز به امامت حجت الاسلام و المسلمین عاشوری امام جمعه ی خمام در مسجد جامع برگزار گردید.

ایشان در ابتدای خطبه ی دوم  با اشاره به 17 دی ماه، ، سالروز اجراي طرح حجاب زدايي رضاخان قلدر در کشور اسلامي ايران در سال 1314 ، که خانواده سلطنتي از همسر و دختران رضاشاه، بدون حجاب شرعي و با آرايش غليظ غربي در يک مراسم رسمي جهت اعطاي دانشنامه بانوان فارغ التحصيل در دانشسراي تهران حاضر شدند و از آن پس پوشش اسلامي در کليه اماکن عمومي، مدارس، خيابان ها، بازار و حتي مساجد و زيارتگاه ها ممنوع شد و اين روز را روز آزادي زنان ناميدند. و معترضين را هم مورد ضرب و شتم قرار داده و با اهانت زنداني يا تبعيد کردند.

حجت الاسلام عاشوری ، اعتراضات مردم به درج مقاله توهین آموز در روزنامه اطلاعات در سال 1356 را سرآغاز حرکتی برای تسريع در روند پيروزي انقلاب اسلامي ايران؛ که در سال بعد به نتيجه رسيد دانستند و ادامه دادند :   این انقلاب نه تنها احکام اسلام را در اين کشور زنده کرد بلکه آن را در رأس قدرت نشاند. و الهام بخش ساير کشورهاي اسلامي شد.

drw1ksibltojv4j40fju

خطیب نمازجمعه ی خمام در ادامه با اشاره به برگزرای  رزمايش تخصصي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران تحت عنوان «ولايت91» در خليج فارس و آب هاي آزاد بين المللي، این رزمایش را حاکي از پيشرفت هاي علمي و صنعتي و اقتدار و توانمندي نظام اسلامي دانستند و خاطر نشان کردند: جمهوري اسلامي ايران با اين اقدام قدرتمندانه و مؤثر خود علاوه بر ارسال پيام صلح و دوستي و امنيت براي کشورهاي همسايه منطقه، به آنها ثابت کرد که هيچ نيازي به حضور نيروهاي بيگانه غربي در منطقه حساس خليج فارس نمي باشد و ايران اسلامي با توانايي حضور در آب هاي بين المللي، قادر است امنيت کشتي هاي تجاري و صدور نفت را تأمين کند.

حجت الاسلام عاشوری هدف غرب از برجسته ساختن جنبه هاي نظامي اين رزمايش بزرگ را ، معرفی ایران به عنوان تهدیدی برای کشورهای منطقه دانستند و افزودند: کشورهای غربی  مدعي شدند که ايران قصد بستن تنگه هرمز را که محل عبور نيمي از صادرات نفت جهان است، دارد! تا حساسيت بيش از پيش کشورهاي بي عرضه عرب منطقه را برانگيزند و آنها را به دشمني با ايران و وابستگي کامل به خود وادار نمايند. و متأسفانه کشورهاي عربي هم که هيچگونه استقلالي از خود ندارند، با دعوت از نيروهاي فرامنطقه اي باعث مشکل مي شوند.

6ey2xn7n3tq8iidtq2

امام جمعه ی خمام در انتهای خطبه هایشان با اشاره به پایان سال 2012 میلادی ، این سال را به لحاظ دستاوردهای غرب در خصوص ایران با وجود تهديد نظامي، درخواست مذاکره و تحريم هاي اقتصادي بی ثمر دانستند و ادامه دادند:   همه دنيا دريافتند گزينه نظامي که به قول آنها هميشه روي ميز بوده است، قابليت اجرايي ندارد و خودشان  نيز از آن بعنوان بزرگ ترين بلوف قرن ياد کرده اند. درخواست مذاکره آنها هم از سوي ايران اسلامي جدي گرفته نمي شود و تحريم هايشان نيز نه تنها برنامه هسته اي ايران را متوقف و يا کند نکرده بلکه ايرانيان را در پيشبرد آن مصمم تر ساخته است.

انتهای پیام/69


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads