کد خبر: 15956 - تاریخ: جمعه، 4 ژانویه 2013 - 19:35

سنگ تمام پدر چینی برای دخترش +تصاویر

خوبان خبر: محلی‌ها در روزنامه ها نوشتند انگار داماد یک بانک را زده است. و کنایه از این است که پدر ثروتمند چینی خواسته تا دخترش را به خانه شوهر با تمام اسباب و اثاثیه و مادیات بفرستد تا شوهر خیال کتک زدن دختر را پیدا نکند.

به گزارش  خوبان به نقل ازجهان، البته هیچ دامادی حاضر نیست عروسی که ۱۰۰ میلیون پول نقد، ۴ جعبه پر از طلا، یک اتومبیل پورشه و یک مرسدس اورده را بزند.

سهام کارخانه و سند خانه بماند که باعث شده تا داماد جلوی پای عروس زانو بزند.

وو دوآنبیائو مدیر کارخانه سرامیک سازی فوجیان در شهر سیزائو در منطقه جین جیانگ دوست نداشته دخترش حتی یک روز هم در زندگی خود بد بگذراند و به همین خاطر سنگ تمام گذاشته است. دادن دفترچه بانکی که داخل اش ۲ میلیون پوند پول نقد است کار هر پدری نیست. او باید خاطر دخترش خیلی عزیز باشد که دست به چنین کاری زده است. سهام کارخانه را نیز به ارزش ۱۰ میلیون پوند به او داده است.

پدر مهربان هنگام عروسی ۱.۵ میلیون پوند هم به دو سازمان خیریه شهر خود داده است. طبق آداب سنتی جهیزیه داده شده به عروس به صورت لیست سیاهه تنظیم شده و تحویل خانواده داماد شده است. خانواده های معمولی برای جهیزیه مانند ملل شرقی ملافه و پتو و تشک و لباس بچه و وسایل آشپزخانه و درست کردن چای (طبق سنت چینی) ، کفش قرمز چوبی و طلاجات کوچک به دختر خود جهازی می دهند اما بدلیل ثروتمند شدن چینی ها در سالهای اخیر عروسی های آنچنانی و جهازیه های سنگین و رنگین به دخترها می دهند. همچنین مهریه های سنگین نیز انجام می شود تا شوهر هوس طلاق دادن به سرش نزند.

عروس عضو هیئت مدیره شرکت پدرش بوده و در بازار بورس کره جنوبی بدلیل داد و ستد زیاد ، معروف شده است.

البته عروس و داماد می گویند درست است ثروتمند شده اند اما سعی می کنند بچه های خود را طوری تربیت کنند که با عرق جبین خود کارآفرینی کرده و نان در بیاورند.

http://jahannews.com/images/docs/files/000264/nf00264219-1.jpg

http://jahannews.com/images/docs/files/000264/nf00264219-2.jpg

http://jahannews.com/images/docs/files/000264/nf00264219-3.jpg

 

انتهای پیام/91


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads