کد خبر: 159466 - تاریخ: شنبه، 27 ژانویه 2018 - 08:29

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان

آماده‌باش پلیس گیلان برای ارائه خدمت به مردم

معاون اجتماعی پلیس گیلان گفت: جهت خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران در به آماده‌باش کامل هستیم.

به گزارش خوبان ، سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه از آماده‌باش پلیس جهت خدمت رسانی به شهروندان در پی اعلام بارش برف خبر داد و گفت: در حال حاضر محور پونل به خلخال به علت شدت برف و کولاک از دیروز مسدود بوده و در محورهای اسالم به خلخال و محور ماسوله، محور دیلمان، محور جیرنده هم اکنون بارش برف وجود دارد که تردد در این محورها فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر می باشد.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه به محض اعلام هواشناسی در مورد ایجاد وضعیت جوی نامناسب در استان، پلیس آمادگی کامل خود را در بحث امداد و سایر موارد اعلام کرد؛ افزود: پلیس جهت خدمت رسانی به شهروندان و مسافران عزیز در حال آماده باش کامل است.

سرهنگ جعفری خیرخواه با بیان اینکه در صورت نیاز ماموران انتظامی، عوامل راهور و پلیس راه به شهروندان و مسافران خدمت رسانی خواهند کرد؛ اظهار داشت: به غیر از مسدود بودن محور پونل به خلخال کلیه راه‌های اصلی استان گیلان با وجود بارش برف باز و عبور و مرور در آنها در حال انجام است.

سرهنگ خیرخواه با بیان اینکه نیروی انتظامی جهت برقراری نظم، آرامش و افزایش امنیت شهروندان تمامی سعی و تلاش خود را انجام می دهد، خاطرنشان کرد: به‌منظور کمک رسانی و رفع مشکلات، هم اکنون نیز تمامی نیروهای پلیس در سطح استان حضور فعال دارند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه نیروی انتظامی در حد توان خود آماده خدمت رسانی به شهروندان و میهمانان عزیز است تصریح کرد: ایجاد آرامش و امنیت از وظایف نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به اینکه ترددهای بی‌مورد سبب کند شدن عبور و مرور و اختلال در خدمت رسانی نیروهای امدادی و خدماتی است گفت: از شهروندان و مسافران تقاضا داریم با توجه به در پیش بودن بارش برف با رعایت کامل مقررات، رانندگی کنند و برای جلوگیری از حوادث احتمالی از تردد بی‌مورد در معابر خودداری کنند.

سرهنگ خیرخواه با اعلام اینکه هم اکنون در محورهای کوهین از محورهای پلیس راه استان قزوین و محور گردنه حیران بارش توام برف و باران گزارش شده، افزود: لازم است رانندگان در زمان تردد در این محورها تجهیزات زمستانی به همراه داشته و با دقت و تمرکز بالا به جلو و جوانب رانندگی نمایند.

 

انتهای پیام/669


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads